"Hierba mate"

1. Data: 2004-09-06 08:58:04

Temat: "Hierba mate"
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewny czy dobrze napisalem ,ale wlasnie teraz w TV-2 "leci "
program pana Maklowicza o Urugwaju i on wlasnie zachwale ten napoj .Mam
pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .
pozdrawiam
juras

1. Data: 2004-09-06 09:03:38

Temat: Re: "Hierba mate"
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

juras wrote:
> Nie jestem pewny czy dobrze napisalem

yerba mate

> pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .

znajdziesz w prawie kazdej herbaciarni, problemem nie jest kupno yerby w
polsce - problemem jest kupno DOBREJ yerba mate

wiku
ps. a tu link z ciekawymi informacjami o yerbie:
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/327

--
S_awomir Wikariak
"Rzeczpospolita"

1. Data: 2004-09-06 09:32:58

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci
te herbate .

> yerba mate

Nawet sklep wysylkowy znalazlem i komplecik zamowilem , sam jestem
zwolennikiem co prawda herby z prondem ,ale warto i takie cos
wyprobowac -:)))))
pozdrawiam
juras
http://yervita.home.pl/

1. Data: 2004-09-06 09:36:22

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

juras wrote:

> Nawet sklep wysylkowy znalazlem i komplecik zamowilem

mam nadzieje, ze nie kupiles mate w torebkach (co to w ogole za pomysl?)

wiku

1. Data: 2004-09-06 10:16:13

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieje, ze nie kupiles mate w torebkach (co to w ogole za pomysl?)
>
> wiku

Kupilem sypka ,tylko cos mi nie odpowiada ta poczta ,miala byc odpowiedz
mailowa , moze na urlopie
i smakiem sie obejde i dalej zostanie herba z prondem -:))
Pozdrawiam
juras

1. Data: 2004-09-06 14:15:03

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> program pana Maklowicza o Urugwaju i on wlasnie zachwale ten napoj .Mam
> pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .

yerba mate - między innymi Herbapol

pozdr Magda

1. Data: 2004-09-06 16:08:59

Od: JerzyM <j...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 610:58, juras napisał(a):

> Nie jestem pewny czy dobrze napisalem ,ale wlasnie teraz w TV-2 "leci "
> program pana Maklowicza o Urugwaju i on wlasnie zachwale ten napoj .Mam
> pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .

chyba że chodzi o "Mate de Coca" :-)
(herbatka z liści koki)
a tej niestety w Polsce nie uświadczysz ...

Co jest za następnym wzgórzem ?? ... przekonaj się
Akademicki Klub Turystyczny
http://www.akt-olsztyn.prv.pl

1. Data: 2004-09-06 16:32:13

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyM" <j...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> (herbatka z liści koki)
> a tej niestety w Polsce nie uświadczysz ...

Jak sie postarasz to czemy nie ,ale to nie ta bajka
juras

1. Data: 2004-09-06 17:17:54

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Sep 2004 10:58:04 +0200, juras napisał(a):
Mam
> pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .
> pozdrawiam

w herbaciarniach w wiekszych miastach powinna byc. czasami w mniejszych
tez.

1. Data: 2004-09-06 17:54:37

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet sklep wysylkowy znalazlem i komplecik zamowilem ,

Podejrzewam, że się rozczarujesz. Smak ma dosyć wredny dla
nieprzyzwyczajonego podniebienia.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

Termometr "wewnatrz-piecykowy"
Małe pomidorki - co z nich zrobić do słoików?
Trochę OT - polska wędlina w Anglii
przyprawy do zapiekanych warzyw
Lodowka i kuchenka.