Historia w szkole

1. Data: 2010-10-29 11:38:03

Temat: Historia w szkole
Od: Anka16 <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważacie, że w polskich szkołach uczą historii na takim poziomie na
jakim jest ona potrzebna?
Ja myślę, że wiele materiały jest zupełnie niepotrzebnego i zbędnego.

2. Data: 2010-10-29 11:41:05

Temat: Re: Historia w szkole
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka16 napisa?(a):

[...]

> Ja myślę, że wiele materiały jest zupełnie niepotrzebnego i zbędnego.

Co konkretnie masz na myśli?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

3. Data: 2010-10-29 11:59:22

Od: Anka16 <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co konkretnie masz na myśli?

To, że uczniowie uczą się wszystkiego ze szczegółami, np o Egipcjanach
czy Grekach. Jakieś pojęcie trzeba mieć, ale przez to niektórzy nie
wiedza kiedy wybuchła II wojna światowa.

4. Data: 2010-10-29 12:11:38

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka16 napisa?(a):

> To, że uczniowie uczą się wszystkiego ze szczegółami, np o Egipcjanach
> czy Grekach.

Czego konkretnie?

> Jakieś pojęcie trzeba mieć, ale przez to niektórzy nie wiedza kiedy
> wybuchła II wojna światowa.

A Ty 'wiesz'? Na pewno? Czy Twoja wiedza bierze pod uwagę, że co innego
'wiedzą' Amerykanie, co innego Rosjanie, Japończycy, Czesi, Finowe,
Austriacy etc. Generalnie moim zdaniem historia to pewne procesy - fakty
są tylko podstawą do ich interpretacji ;)

j.

5. Data: 2010-10-30 15:49:11

Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

begin o nicku Anka16 napisał(a) na pl.soc.edukacja następujące bzdety:

> To, że uczniowie uczą się wszystkiego ze szczegółami, np o Egipcjanach
> czy Grekach. Jakieś pojęcie trzeba mieć, ale przez to niektórzy nie
> wiedza kiedy wybuchła II wojna światowa.
A kiedy wybuchła?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

6. Data: 2010-10-30 16:12:26

Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

> A kiedy wybuchła?
Słyszałem, że się już skończyła.
Wie ktoś kto wygrał?

--
Jotte

7. Data: 2010-10-31 19:54:39

Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

begin o nicku Jotte napisał(a) na pl.soc.edukacja następujące bzdety:

> Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałem, że się już skończyła.
Niemożliwe.

> Wie ktoś kto wygrał?
Jeśli już to tylko Jarosław I Kłamliwy.

8. Data: 2010-11-02 10:13:49

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałem, że się już skończyła.
> Wie ktoś kto wygrał?

Nie dla wszystkich. Tak na przykład Rosja z Japonią nadal są w stanie
zawieszenia broni.

Agnieszka

Multimedialne warsztaty animacji dla dzieci
Obama bierze się za reanimację szkolnictwa
Zajęcia z rysunku i animacji dla dzieci
Modny kierunek studiow
Golden - szczenięta rodowodowe