Hmmm... chyba potrzebuję wsparcia :-(

1. Data: 2004-01-20 16:19:40

Temat: Hmmm... chyba potrzebuję wsparcia :-(
Od: "nichtszisen" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem z Wrocławia, mam 35 lat i...
chyba potrzebuję wsparcia. Mam problem (niejeden zresztą) który bardzo
poważnie komplikuje mi wszystko od dłuższego czasu. Na tyle, że straciłem
kontrolę nad własnym życiem i popadłem w tarapaty a "to" sie nie chce
zatrzymać mimo mojej pełnej swiadomości tkwienia po uszy w g... Zresztą nie
chcę tutaj o tym wszystkim pisać. Chciałem się tylko spytać czy gdzieś we
Wrocławiu uzyskałbym pomoc od jakiejś grupy terapeutycznej, czy czegoś w tym
rodzaju? Dodać tu muszę, że wszelkie płatne formy tego typu pomocy niestety
w moim przypadku nie wchodzą w grę.
z góry dziękuję za wskazówki
nicht szisen

1. Data: 2004-01-20 16:39:30

Temat: Re: Hmmm... chyba potrzebuję wsparcia :-(
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nichtszisen" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tym
> rodzaju? Dodać tu muszę, że wszelkie płatne formy tego typu pomocy

Może telefon zaufania - 3281717 ?? (Wrocławski numer)

Pozdrawiam
Vicky

wplyw mediow na dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Warunki skutecznego przekazywania informacji ;-)
Głowy cygańskie i drżące usta
emocje - gdzie sie nauczyc?
Mechanizmy obronne osobowości