Holandia - Rosja

61. Data: 2008-06-27 14:27:50

Temat: Re: Holandia - Rosja
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g42t0m$ui0$1@achot.icm.edu.pl:

> W Rosji na pewno: nie.
>
> W PL i w USA: tak.

w Rosji jest taka sama "wolnosc" w mediach jak w Polsce czy w USA.
tak samo gucio mozna powiedziec cokolwiek kiedy sie dotyka RZECZYWISTYCH
interesow WIELKICH, dzierzacych rzeczywista wladze

tvn24 + Polsat byly stronnicze i lgaly na korzysc PO w wyborczych pojedynkach
z PiS

a CNN i FOX News robily i robia to samo, np. stronniczo popierajac Klintonowa
(co i tak nie pomoglo), wczesniej G.Busza itp.

a w necie to w Rosji tez mozna sobie wypisywac co sie tylko komu podoba

a w Polsce za to w necie pelno jest ETATOWYCH pisarzy netowych udajacych
zwyklych internautow i w razie czego gotowych ZAKRZYCZEC niepozadane glosy

--
Y?

62. Data: 2008-06-27 20:57:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie żartuj. :)

W PL nie giną dziennikarze, publicyści i politycy opozycji
w "mętnych okolicznościach"... tak jak np w Rosji czy choćby
w Chinach.

Chyba nie wiesz o czym mówisz.

--
CB

63. Data: 2008-06-28 00:17:55

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g43gtu$eha$1@node1.news.atman.pl:

> W PL nie gina dziennikarze, publicysci i politycy opozycji
> w "mętnych okolicznosciach"...

po pierwsze, pare ludzi zwiazanych z Radiem Maryja juz zginelo "w wypadku"

po drugie, 2 tygodnie temu Al Jazeera wyemitowala reportarz o tym jak
m.in. dziennikarz BBC zginal zastrzelony Z ROZMYSLEM przez amerykanskiego
snajpera!
nie chcial podporzadkowac sie "oficjalnej polityce informacyjnej rzadu USA",
chcial uprawiac rzetelne dziennikarstwo NIEZALEZNE

> tak jak np w Rosji

wierzysz w to, ze Kreml zlecil zabojstwo Politkowskiej?
przeciez to byloby zbyt debilnie oczywiste!

--
Y?

64. Data: 2008-06-28 17:17:30

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze, pare ludzi zwiazanych z Radiem Maryja juz zginelo "w wypadku"

np. Filip Adwent, posel LPR bardzo aktywny szczegolnie za granica, w innych
krajach UE, lobbujacy przeciw silniejszej integracji z UE - zginal w raz z
rodzina w dziwnym wypadku samochodowym

posel do Europarlamentu Jerzy Pek, 3-krotna proba zamachu, np. podciete kolo
w samochodzie ktore oderwalo sie w czasie jazdy

znany publicysta z Radia Maryja prof. Robert Nowak - przyslano mu dziwny
bialy proszek, wezwana przezen policja dowod natychmiast zniszczyla!

to tylko tak pierwsze przyklady z brzegu...

--
Y?

65. Data: 2008-06-30 09:17:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie śledzę listy, ale wydaje mi się, że jest ona znacznie dłuższa.

Czy rząd?
Nie wiem.

Wiem tylko, że ten wasz rząd to nie jest taki zwykły, normalny rząd
jak w normalnych, demokratycznych krajach.

--

> wierzysz w to, ze Kreml zlecil zabojstwo Politkowskiej?
> przeciez to byloby zbyt debilnie oczywiste!

FESTYN U CIENKIEGO...
Psychika jednak ważniejsza od wyszkolenia
Lipy kwitną
Zawsze jest jeszcze Rumunia do porównania
Rydzyk jako obiekt i nieobiekt