Honeymoon Glorii Vanderbild

1. Data: 2004-03-24 20:08:41

Temat: Honeymoon Glorii Vanderbild
Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Drogie grupowiczi, czy któraś z Was pamieta zapach Honeymoon??? Kupowałam go
kilka lat temu i po prostu uwielbiałam!!! Jestem zrozpaczona, że juz nigdzie
tego nie mozna dostać, a może jednak?? Dałabym wszystkie pieniądze (no moze
wszystkie...)żeby to dostac. Wiecie cos na temat tego zapachu?
Pozdrawiam i czekam na jakiś odzew, byle pozytywny, dzieki
Lea