Hormony tarczycy-krew z palca

1. Data: 2008-07-04 16:37:23

Temat: Hormony tarczycy-krew z palca
Od: "sg9" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam krotkie pytanie.
Czy wyniki badan w kierunku niedoczynnosci tarczycy robione z krwi pobranej
z palca beda prawdziwe i miarodajne?
Czytalem ze powinno sie pobierac krew zylna a dzis pielegniarka pobrala krew
z palca, twierdzac ze nie ma to zadnego znaczenia.
Poprzednie badania wyszly dziwnie i pediatra kazal powtorzyc ( krew z zyly)
Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2008-07-04 17:14:25

Temat: Re: Hormony tarczycy-krew z palca
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sg9" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krew z palca, twierdzac ze nie ma to zadnego znaczenia.
> Poprzednie badania wyszly dziwnie i pediatra kazal powtorzyc ( krew z

mi zawsze pobierano z zyly, mam slabe, wiec czasem z nagarstkowej zyly, ale
z palca nigdy.

3. Data: 2008-07-05 11:37:22

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sg9" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> krew z palca, twierdzac ze nie ma to zadnego znaczenia.
> Poprzednie badania wyszly dziwnie i pediatra kazal powtorzyc ( krew z

Teoretycznie krew z palca to ta sama co krew z żyły...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2008-07-14 16:25:05

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Grzyb pisze:
> "sg9" <k...@t...pl> wrote in message
>>

> Teoretycznie krew z palca to ta sama co krew z żyły...
>
> Pozdrawiam

Ale tylko teoretycznie. Aby badanie z palca mialo sens z uklucia musi byc
swobodny wyplyw krwi a nie wyciskana. Niestety z tym jest gorzej :)

Artur

Re: zajefajny filmik
Antybiotyki (Zinnat) a lato - kilka pytan
Rexetin - na czczo czy po posiłku
pasta do zębów bez aspartamu?
cudowny owoc