Hospicjum - punkt wydawania bezpłatnychleków

1. Data: 2003-04-06 15:48:58

Temat: Hospicjum - punkt wydawania bezpłatnychleków
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> dostania lekow i witamin ktore byly tuz przed koncem lub do kilku miesiecy
po terminie
zrobic badania

>Import toksycznych odpadow do Polski jest zakazny...

Zakazne jest chamstwo .... a znieczulica i glupota na tej liscie powinny byc zakazane

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu, laktozy,
sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików, diabetyków i
wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2003-04-07 06:33:13

Temat: Re: Hospicjum - punkt wydawania bezpłatnychleków
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakazne jest chamstwo .... a znieczulica i glupota na tej liscie powinny
byc zakazane

Nie denerwuj sie. Ma racje. Celnicy moga czegos takiego nie wpuscic do
Polski.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2003-04-07 08:55:48

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

>Nie denerwuj sie. Ma racje. Celnicy moga czegos takiego nie wpuscic do
Polski.

Nie denerwuje sie i pytalem konkretnie czy nie bedzie problemow na granicy. Wkurzylo
mnie
tylko zlosliwe napisanie "Import toksycznych odpadow". Lekarstwa ktore maja jeszcze
termin
waznosci lub sa tylko z lekka przeterminowane nie sa odpadami toksycznymi i takie
stwierdzenie na _tej_ liscie jest czysta zlosliwoscia na idee kolezanki ktora ma
dobre
serce - a takich ludzi nam potrzeba bo znieczulica jest ogromna. Tak jak Ciebie
wkurza ze
lekarze pisza recepty ktorych potem duzo ludzi niezamoznych nie moze zrealizowac. U
mnie w
piwnicy lezy kilkaset butelek witamin ktore sa do wyrzucenia (nie chce mi sie isc i
tego
robic) a moglem je wyslac przed okresem wygasniecia do hospicjum.

Co do celnikow, na marginesie, to nie jest zupelnie tak jak piszesz. Nie moge
zrozumiec
jak na przyklad hurtowo (co podkreslam) ludzie importuja leki nigdzie w Polsce nie
rejestrowane i sprzedaja w wirtualnych sklepach. Na przyklad taka witamina B-15 (lub
-17 - letril, roznie to nazywaja). Moge przeslac do Polski tone i nikt na to nie
zwroci
uwagi, a w USA jest zakazane nie tylko sprzedawanie, ale nawet reklama.

4. Data: 2003-04-07 19:09:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakazne jest chamstwo .... a znieczulica i glupota na tej liscie powinny
byc zakazane

Dlaczego pacynko uwazasz, ze nazwanie przeterminowanych leków odpadami
niebezpiecznymi (zobacz sobie ustawe o odpadach - madralo) jest chamstwem?
Chyba masz niepokolei w glowie...
Jak chcesz to cala swoja rodzine mozesz leczyc lekami z darów, ale nie zycze
sobie, aby potem za pieniadze z moich skladek zdrowotnych leczono ich z
zatrucia, jasne?

5. Data: 2003-04-07 19:11:01

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i takie
> stwierdzenie na _tej_ liscie jest czysta zlosliwoscia na idee kolezanki

Hi hi hi = "z lekka przeterminowane" - to tak jak z "lososiem drugiej
swiezosci" u Bulhakowa.

Zapamietaj ze swiezosc jest tylko jedna, a co za tym idzie - nieodwracalna.

Placebo prosze o informacje!!!!!
pytanie o URO VANOX
RE
Praktyki letnie
Hospicjum - punkt wydawania bezpłatnych leków