Hosty

1. Data: 2007-04-07 15:01:56

Temat: Hosty
Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak ktoś znajdzie chwilkę proszę niech podpowie mi kiedy mogę posadzić w
ogródku: F. 'Fromena' i F. 'Christmass Tree'.
Na opakowaniu jest zaznaczone że w czerwcu, czy rzeczywiście tak długo
muszę czekać? (dodam że jest to kłącze, które już wypuściło zielone pędy).

pozdrawiam i dziękuję, Ania

2. Data: 2007-04-07 15:02:57

Temat: Re: Hosty
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Judycka Fajok napisał(a):
> Witam,
> jak ktoś znajdzie chwilkę proszę niech podpowie mi kiedy mogę posadzić w
> ogródku: F. 'Fromena' i F. 'Christmass Tree'.

Już można.

> Na opakowaniu jest zaznaczone że w czerwcu, czy rzeczywiście tak długo
> muszę czekać? (dodam że jest to kłącze, które już wypuściło zielone pędy).

Z tym czerwcem to IMHO przesada. Może to o kwitnienie chodzi?

3. Data: 2007-04-07 15:12:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Judycka Fajok"

> jak ktoś znajdzie chwilkę proszę niech podpowie mi kiedy mogę posadzić w
> ogródku: F. 'Fromena' i F. 'Christmass Tree'.

Zawsze :-)
A z tym czerwcem zapewne chodzi o porę kwitnienia :-)

Zazwyczaj jest napisane "sadzić zaraz po zakupie", oczywiście zależy
jeszcze kiedy się zrobi zakup, jeśli ziemia skuta mrozem to lepiej do starej
ziemi z jednorocznych kwiatów doniczkowych. Ale skoro mamy tak piękną
wiosenkę to sadź od zaraz ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2007-04-07 17:02:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Zawsze :-)

'Christmass Tree' pewnie w grudniu? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-04-07 18:17:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"

> 'Christmass Tree' pewnie w grudniu? :-)

Jeśli zakupisz w grudniu (to tak jak wyżej napisałam) również możesz
posadzić do ziemi z zeszłorocznych kwiatów pojemnikowych :-P

Serdecznie Miłka

6. Data: 2007-04-07 19:23:09

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Zawsze :-)
> A z tym czerwcem zapewne chodzi o porę kwitnienia :-)

Ta etykieta mnie zmyliła;
http://picasaweb.google.pl/anna.judycka.fajok/Hosta

pzdr, Ania

(dziękuję za odpowiedzi)

7. Data: 2007-04-08 07:14:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Judycka Fajok"

Natomiast zaciekawiła mnie hosta 'Fromena', gogle jej nie pokazują.
Możesz pstryknąć zdjęcie etykiety producenta ?

Serdecznie Miłka

8. Data: 2007-04-08 18:08:15

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:
> Użytkownik "Anna Judycka Fajok"
>
> Natomiast zaciekawiła mnie hosta 'Fromena', gogle jej nie pokazują.
> Możesz pstryknąć zdjęcie etykiety producenta ?
>
> Serdecznie Miłka

Ja też szukałam informacji i nic nie znalazłam.
Oto foto: http://picasaweb.google.pl/anna.judycka.fajok/Funkia
Fromena

pzdr, Ania

Wesołych Świąt