Humoryustyczny wydźwięk...

1. Data: 2010-10-12 20:44:51

Temat: Humoryustyczny wydźwięk...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ostatnich perturbacji z powrotem delegacji rodzin ofiar katastrofy
katyńskiej?
Te awarie w kolejnych samolotach...
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,8491721,Awaria_sa
molotu___bliscy_ofiar_nie_wylecieli_z_Witebska.html

Dziś w radiu usłyszałam wypowiedź kogoś z polskich szyszek (umknęło mi, kto
to był, w każdym razie głos był męski), że należy traktować całą sprawę
humorystycznie jako złosliwość przedmiotów martwych.
Pilot (zacytowany w audycji) określił humorystyczną awarię rozrusznika jako
"...Dobrze, że nie stało się to podczas lotu". Dlaczego dobrze?

Kolejne usterki w samolotach wiozacych ważne osoby w państwie to
rzeczywiście humor nad humory, czysty śmiech po prostu... Służby specjalne
znowu dały d...
Jak długo będziemy się śmiać? Do wybuchu w warszawskim metrze, czy po nim
jeszcze też?

2. Data: 2010-10-12 20:48:07

Temat: Re: Humoryustyczny wydźwięk...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Oct 2010 22:44:51 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> znowu dały d...
> Jak długo będziemy się śmiać? Do wybuchu w warszawskim metrze, czy po nim

...bo wbrew opisowi nastrojów mina pani prezydentowej na zdjęciu raczej nie
jest rozbawiona...

3. Data: 2010-10-13 07:45:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znowu dały d...
> Jak długo będziemy się śmiać? Do wybuchu w warszawskim metrze, czy po nim

Usterki w samolotach po prostu sie zdarzaja, czesto wystarczy pol godziny na
ich usuniece i samolot startuje - pod warunkiem, ze nie jest sie na malym
lotnisku gdzies na Bialorusi. No ale dla Ciebie to kolejna proba
talibanskiego zamachu. Jestes chora, ale przynajmniej trafilas z ta choroba
na wlasciwa grupe.

NOSILBYM...
Jeszcze jeden test na płeć mózgu (po angielsku)
ALE SIE POROBILO...
SYLWIA !
100 000 000 porcelanowych nasion