Hydrokolonoterapia

1. Data: 2004-08-21 10:00:52

Temat: Hydrokolonoterapia
Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie gdzie wykonuje sie taki zabieg we Wrocławiu lub okolic?

2. Data: 2004-08-21 20:20:22

Temat: Re: Hydrokolonoterapia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-08-22 04:44:38

Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2004 22:20:22 +0200, Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> nie wiem, czy poddawanie sie takim zabiegom to "do konca" dobry pomysl

Dlaczego??

--
Tworzę strony WWW
******************************

4. Data: 2005-03-24 09:48:50

Temat: Hydrokolonoterapia - zalety i ryzyko
Od: "Andrzeeej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego??

Czy ktoś potrafi już skomentować wypowiedź naszego kolegi grupowicza ??

Szukam odpowiedzi na zadanie przez Niego pytanie!

Małgorzata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2005-03-24 10:03:17

Temat: Re: Hydrokolonoterapia - zalety i ryzyko
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzeeej <a...@w...pl> napisał(a):

> Czy ktoś potrafi już skomentować wypowiedź naszego kolegi grupowicza ??
>
> Szukam odpowiedzi na zadanie przez Niego pytanie!

Czy mamusia nie nauczyła, że nachalne domaganie się odpowiedzi na grupach
dyskusyjnych, gdzie nikt nie ma obowiązku wiedzieć, a nawet jak wie -
odpowiadać, jest niegrzeczne i przeważnie wywołuje skutek odwrotny do
zamierzonego? Nie? To najwyższy czas posiąść tę wiedzę.

JoP

6. Data: 2005-03-24 16:12:12

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> odpowiadać, jest niegrzeczne i przeważnie wywołuje skutek odwrotny do
> zamierzonego? Nie? To najwyższy czas posiąść tę wiedzę.

Jak widac nie tylko do mnie niektorzy odzywaja sie po chamsku. Wniosek jest
jeden. Na tej grupie panuje arogancja, ignorancja, chamstwo i lekcewazenie
innych uzytkownikow. Typowe cechy polactwa. To po co tu siedzicie doktorki
jesli macie gdzies innych grupowiczow. Aha juz wiem chcecie sie dowiedziec
ile powinniscie zarabiac. LOL

7. Data: 2005-03-25 15:00:50

Temat: Re[2]: Hydrokolonoterapia - zalety i ryzyko
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Daria,

W Twoim liœcie datowanym 24 marca 2005 (17:12:12) mo?na przeczytaae:

D> jeden. Na tej grupie panuje arogancja, ignorancja, chamstwo i lekcewazenie
D> innych uzytkownikow.

milo ze w koncu sie przyznalas :>

D> Typowe cechy polactwa. To po co tu siedzicie doktorki
D> jesli macie gdzies innych grupowiczow.

a nie bierzesz pod uwage tego ze nie kazdy jest alfa i omega? ze
okulista nie musi sie znac na chorobach pluc, a anestezjolog
na leczeniu drozdzakow. i kto tu wychodzi na ignoranta?:>

D> Aha juz wiem chcecie sie dowiedziec
D> ile powinniscie zarabiac. LOL

y? a skad taki wniosek? moze jakis przyklad, bo zupelnie nie rozumiem
o co ci chodzi?

--
Pozdrowienia,
Beherit

--
Gra? razem z Jimim Hendrixem i King Crimson! Jego utwory bij? rekordy popularno?ci
Beatlesów i Sinatry! Legendarny Gordon Haskell - 10.04 w Polsce!

8. Data: 2005-03-25 15:05:32

Od: "Ruda" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli macie gdzies innych grupowiczow. Aha juz wiem chcecie sie dowiedziec
------------
Daria, idz po prostu stad- ulzy Tobie a i innym na pewno.

Ruda

9. Data: 2005-03-25 17:10:00

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beherit napisał(a):

> y? a skad taki wniosek? moze jakis przyklad, bo zupelnie nie rozumiem
> o co ci chodzi?

był tutaj taki jeden wątek pt ile powinni zarabiać lekarze...

rozrósł się przeokropnie wte i we wte...

oczywiście ten ironiczny ton trolla pt Daria niewiele ma wspólnego z
wymową tamtego wątku..

PS: tak przy okazji, jaki jest sens odpowiadania na posty Darii??
denerwowanie takich ludzików jak Emi, która Darii nie czyta, lecz
niestety inni użytkownicy ją cytuja i wtedy Emi siłą rzeczy trafia na
jej bluzgające trolowate wypociny...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

10. Data: 2005-03-26 20:05:34

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Emi,

W Twoim liście datowanym 25 marca 2005 (18:10:00) można przeczytać:

> [...]
E> denerwowanie takich ludzików jak Emi, która Darii nie czyta, lecz
E> niestety inni użytkownicy jš cytuja i wtedy Emi siłš rzeczy trafia na

*głask* nie przejmuj sie.. trole sa fajne... ja tam lubie trola:>
bo sie ja tak fajnie gasi... albo z politowaniem kiwa glowa nad tymi
bluzgami...ale chyba za bardzo odbieglismy od tematu weic eot

--
Pozdrowienia,
Beherit

--
Grał razem z Jimim Hendrixem i King Crimson! Jego utwory biją rekordy popularności
Beatlesów i Sinatry! Legendarny Gordon Haskell - 10.04 w Polsce!

gabinet rehabilitacji - od strony prawnej?
pytanie o meski narzad rozrodczy :]
tradzik bolesny gleboki
Giving up
[długie] Męczący, przewlekły problem...Proszę o pomoc