I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

41. Data: 2008-01-18 18:50:51

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h8fmt123m2ly$.wgg0tjwm0gai.dlg@40tude.net...

> Nie domyślasz się?
> JA :-)
> Podejrzanie popieram księzy - musialam być kiedyś JEDNYM z nich :-P

Demaskujesz się. Da lej, da lej.

42. Data: 2008-01-18 18:54:57

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości
> Trafiłem niechcący ... rzec można tropem przypadkowo
> przekierowanych postów z pl.soc.religia.
> I...jestem zachwycony !

Masz się czym zachwycać... To co zauważyłeś oznacza dla Ciebie, że są na tej
grupie ludzie którzy ewidentnie prowadzą grę na kilka frontów - to z góry
wyklucza szczerość.
Bardziej szczerych ludzi znajdziesz już prędzej na forum użytkowników
linuksa.

Pozdrawiam zasmucony
Marcin

43. Data: 2008-01-18 19:09:20

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl>

> [...]
> góry wyklucza szczerość.
> Bardziej szczerych ludzi znajdziesz już prędzej na forum użytkowników

Skąd taki pesymizm Marcinie ?
Ja tu nie szukam szczerości ...zresztą w Necie nie szukam go
nigdzie. Kontakt jest wtedy jak patrzysz w oczy innej osobie,
czujesz jej "rytm pulsu" i masz wewnętrzne przeświadczenie
że wszystko co mówi jest zgodne z "tym pulsem".
Nie przyśpiesza oddechu, ma ustabilizowane ruchy i brak
efektu "odwracania oczu " ...nie o tym miało być.
Ja tą grupę postrzegam jako kilka ciekawych osób .
Towarzyskich, nieco samotnych i najczęściej niedocenianych.
Pomijając wysuniętą "pikietę kościelną" jak na każdej grupie.
No i jeden idiota z niedorozwoejm emocjonalnym ...jak dotąd
prawdopodobnie przez nikogo nie aprobowany.
Samo życie !
"Uszy do góry"
A jak pobędę jeszcze kilka (naście) dni co odkryję ?
centurion

44. Data: 2008-01-18 19:38:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:

> Bardziej szczerych ludzi znajdziesz już prędzej na forum użytkowników
> linuksa.

to też jednak po części wynika z samego charakteru tej grupy
psychologia to nauka niejednoznaczna
ludzie na tej grupie być może zatem też

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

45. Data: 2008-01-18 19:40:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> [...]
> Samo życie !
> "Uszy do góry"
> A jak pobędę jeszcze kilka (naście) dni co odkryję ?

wreszcie zawitał tu prawdziwy 'psycholog'
nie mianowany być może
ale na pewno żywy

46. Data: 2008-01-18 19:56:14

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> wreszcie zawitał tu prawdziwy 'psycholog'
> nie mianowany być może
> ale na pewno żywy

Oby nie jak Lenin - wiecznie :]
Wznieśmy więc toast!
I zróbmy "falę".
;)

Pozdrawiam
Vicky

47. Data: 2008-01-18 20:00:56

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> wreszcie zawitał tu prawdziwy 'psycholog'
> nie mianowany być może
> ale na pewno żywy

Spokojnie...pomyłka.
Nie jestem psychologiem ...chodziło pewnie o dyplomowanego
ze stopniem naukowym ? ;-)
Co prawda ten sam wydział, ale nie psychologia.
Przykro mi.

48. Data: 2008-01-18 20:18:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky pisze:

> Oby nie jak Lenin - wiecznie :]
> Wznieśmy więc toast!
> I zróbmy "falę".

chrzcimy kota? :)

49. Data: 2008-01-18 20:20:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Spokojnie...pomyłka.
> Nie jestem psychologiem ...chodziło pewnie o dyplomowanego
> ze stopniem naukowym ? ;-)
> Co prawda ten sam wydział, ale nie psychologia.
> Przykro mi.

no zdaje się, że powiedziałem - "nie mianowany"?
spoko, ja jestem :D

50. Data: 2008-01-18 20:28:16

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"