Księża

1. Data: 2008-01-16 15:46:37

Temat: Księża
Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
http://www.ruchofiarksiezy.org/
To do przeczytania dla zatwardzialych mocherów ikselki i ducha.

2. Data: 2008-01-16 17:03:01

Temat: Re: Ksieza
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl> wrote in message
> Witam
> http://www.ruchofiarksiezy.org/
> To do przeczytania dla zatwardzialych mocherów ikselki i ducha.

Alez ja te sprawy znam.

Znam tez slynne polskie afery, chocby najglosniejsze - jak Kroloppa,
Samsona,
i inne jak nauczyciela karate, opiekuna w przedszkolu, dziennikarza Gazety
Wyborczej
oraz wiele, wiele innych spraw, o ktorych slyszalem.

Pedofile trzeba scigac, pilnowac, naglasniac.

A Ty pod pozorem walki z pedofilia chcesz po prostu zaatakowac kler,
co widac wyraznie w Twoich postach. Taka "troska - inaczej".

Inna sprawa - ze jestes za bardzo nakrecony skoro Ikselke i mnie nazywasz
"zatwardzialymi moherami" - wyluzuj troche! Mniej zlosci.
(moher piszemy przez "samo h"!)
Duch

3. Data: 2008-01-16 17:42:18

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pedofile trzeba scigac, pilnowac, naglasniac.

Wlasnie to robie , rozglasniajac to na necie zeby ludzie byli swiadomi
ze ich dzieci tez moga byc zagrozone.

> A Ty pod pozorem walki z pedofilia chcesz po prostu zaatakowac kler,
> co widac wyraznie w Twoich postach. Taka "troska - inaczej".

W 1 poscie nikogo nie atakowalem zadnego kleru , dopiero jak pewne trole
zaczely bronic ksiezy i ze to nie prawda ze to zjawisko jest nagminne
wsrod nich to poniosly mnie emocje i pisalem troche wiecej co mysle
o tej beznadziejnej instytucji , w sumie to pisalem prawde wiec sie nie
obrazaj.

> Inna sprawa - ze jestes za bardzo nakrecony skoro Ikselke i mnie nazywasz
> "zatwardzialymi moherami" - wyluzuj troche! Mniej zlosci.

Pewnie bys niepisal tego wszystkiego zeby dotyczylo to twoich bliskich ,
zreszta pewnie bronisz ksiezy bo masz jakies z nimi powiazania.Koniec
kropka.

4. Data: 2008-01-16 17:46:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-01-16 17:47:51

Temat: Re: Powtarzam - Ksieza (was: Ksieza)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jan 2008 18:46:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Pewnie bys niepisal tego wszystkiego zeby dotyczylo to twoich bliskich ,
> zreszta pewnie bronisz ksiezy bo masz jakies z nimi powiazania.Koniec

Czy wiesz, że jesteś maniakiem? - to się objawia m.in. przekonaniem o
wyłącznym posiadaniu kardynalnie ważnych informacji, niedostępnych dla
innych, o ile się ich samemu im nie ogłosi oraz poczuciem powołania do
wypełniania ważnej misji dla ludzkości...
Podobną manię miało wielu ludzi - np. Hitler, Lenin, Mussolini, Mao itp. Ty
jesteś ich pośledniejszym, uboższym klonem... Sądzisz, że nikt poza Tobą
nie ma świadomości istniejącego zagrożenia, że to Ty właśnie jesteś
objawicielem i obrońcą.
Jesteś chory.

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

6. Data: 2008-01-16 18:22:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:

> zreszta pewnie bronisz ksiezy bo masz jakies z nimi powiazania.

słyszałem że duch to syn samego dziwisza, głośno było na onecie swego czasu

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

7. Data: 2008-01-16 18:33:53

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jan 2008 19:22:01 +0100, tren R napisał(a):

> słyszałem że duch to syn samego dziwisza, głośno było na onecie swego czasu

...no i jest stare powiedzenie: "Wszelki duch Pana..." - to na pewno to!!!
To trzeba śledzić i tępić, bo to na pewno akcja zakrojona na to, aby zataić
szerzącą sie pedofilię wśród księży, kucharzy, kopyrajterów i
kosmonautów...
:-D

8. Data: 2008-01-17 00:29:48

Temat: Re: Powtarzam - Ksieza
Od: Alibaba <A...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesteś ich pośledniejszym, uboższym klonem... Sądzisz, że nikt poza Tobą
> nie ma świadomości istniejącego zagrożenia, że to Ty właśnie jesteś

Oj daj juz spokuj z tego co wiekszosc usenetu potwierdzilo to jestestes
zwyklym trollem.Ja rowniez popieram tomasa ze jestes zwyklym moherem ,
wkoncu na necie tez moga sie pojawiac nie tylko na wiecach Pisu...

9. Data: 2008-01-17 00:38:05

Od: Alibaba <A...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To trzeba śledzić i tępić, bo to na pewno akcja zakrojona na to, aby zataić
> szerzącą sie pedofilię wśród księży, kucharzy, kopyrajterów i

Wyspalas sie juz czy nie moglas zasnac z nerwów?Zrozum ze wszelkie
przejawy zła wsrtod ksiezy tez trzeba ujawniac tak samo jak tepic
glupich polityków,te przejawy zla nie tylko ujawniają sie w pedofilli
ale tez ujawniają sie w inych sprawach funkcjonowania tej instytucji
głównie jej matwerializmu a nie duchowosci jak to biblia glosi...

10. Data: 2008-01-17 09:11:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie trzeba chyba zaraz generalizować i potępiać wszystkich (księży,
polityków, nauczycieli WFu). To trochę dziecinne podejście.

Pozdrawiam, M.

imovane
ZANABYLEM...
PIETREK
co najbardziej j?trzy ludzi bez wykształcenia.
tRen pękł...