I'm back

1. Data: 2000-04-13 06:27:37

Temat: Re: I'm back
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Feliks <f...@p...net> wrote:

> OK... przepraszam, nawet nie pomyslalem co to za roznica caly czy kawalek...
> Moj HD ma 23 GB
> F.

Kwestia netykiety, czyli prosciej mowiac, dobrych obyczajow, ulatwiania
zycia innym.

Widze, ze teraz jest w modzie chwalenie sie wielkoscia HD. Zmartwie
Cie. Za pol roku poczujesz sie zmuszony zmienic go na wiekszy.

Zreszta, jezeli uzywa sie klasycznego czytnika newsow, pracujacego w
trybie "on-line", jak np. MS Outlook, czy Netscape, to przeczytane listy
i tak nie sa zapisywane na twardym dysku.

Wladyslaw

1. Data: 2000-04-13 06:35:29

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> wrote in message

> [...]
>
> Widze, ze teraz jest w modzie chwalenie sie wielkoscia HD. Zmartwie
> Cie. Za pol roku poczujesz sie zmuszony zmienic go na wiekszy.

W modzie jest zwracanie widze uwagi ludziom ktorzy juz raz za swoj blad
przeprosili...
F.

1. Data: 2000-04-13 07:12:30

Temat: Odp: I'm back
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, cieszymy sie ze wrocilas i uraczylas nas tym
smakowitym opisem. wyciagnelas jakies nowe ciekawe
przepisy?
glodna nowinek dominika
ps.: szkoda, ze twoj post wywolal jedynie ponizsza
dyskusje NTG(komp., krzaczki, itd.) zamiast fantastycznych
wspominek gastronomiczno-turystycznych :)

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Li4J4.289$D...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-04-13 07:18:25

Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

lub powyzsza, zalezy kto jak odbiera :))))

1. Data: 2000-04-13 08:13:37

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2000, Magdalena Bassett wrote:

[...]
> Wyjac 20 minut przed podaniem, kroic w plastry.

A nie można po cichu tego zrobić? :-))))

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ^. .^ http://3276979202/~zuzanka/
= Y =

1. Data: 2000-04-13 15:37:20

Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, ok sorry za krzaczki. Zawsze pisałam bez polskich znakow diakrytycznych,
ale zauwazylam, ze duzo grupowiczow tego nie robi a ich posty (ja
przynajmniej) widze swietnie. Jesli ktos jednak ma miec z tego powodu
klopoty z odczytaniem, to wrazam do "bezogonkowcow" (choc IMHO ogonki na
grupie kulinarnej bardzo sie przydaja (i to nie tylko w sensie
gastronomicznym :-), czasami skladnik zapisany w formie bez polskich znakow
wyglada tak, ze trzeba sie mocno nabiedzic, zeby wymyslic o co do czorta tak
na prawde chodzilo autorowi. A tak poza tym, co jest ? Ktos ziarna
nienawisci zasial na grupie ? Feliks z Wladyslawem zra sie od kilkunastu
postow, ludzie sie jacys czepliwi zrobili. A moze to tylko moja rozwinieta
schizofrenia :-))) Przepisow zadnych nie przywiozlam, bo Grek zazdrosnie
kryl swe tajemnice, ale co nieco podpatrzylam i jak wyprobuje, to sie na
pewno podziele.
Do nastepnego przepisu
Herbatka

1. Data: 2000-04-26 20:41:20

Od: t...@p...pl (Sebastian Tkacz) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Herbatka napisała:
> Ale najbardziej polecam mus z bakłażanów. Cos pysznego. Jak
> na moje kubki smakowe to były bakłażany upieczone w piecu, obrane
> ze skórki i zmielone, względnie zmiażdżone. Do tego oliwa z oliwek,
> dużo czosnku i sok z cytryny, ewentualnie jakiś delikatny ocet winny.

Opiekane w calosci na ogniu (w domowych warunkach na palniku gazowym) - az
zacznie odchodzic platami stwardniala skorka. Nie polecam osobom, ktore nie
przepadaja za doglebnym czyszczeniem calej kuchni - paskudzi
niemilosiernie...
Potem takie baklazany leza i ociekaja (zeby zgubily goryczke), a nastepnie
sa siekane DREWNIANYM nozem (inaczej czernieja).
Jezeli chcecie, wypytam przy najblizszej okazji mamy - ona robi to
namietnie, a przepis ma "rodowity" ;)

Pozdrawiam,
Sebastian

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-04-27 13:16:12

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavek <s...@u...net> wstukal(a) pracowicie:

> Ty mozesz tez jesli uzywasz "Netscape".
> Wybierz: View
> potem: Character Set
> a nastepnie: Central European (Windows-1250)
> i juz

Ludzie, nie! Błagam! Troll, czy co? Zgodnie z polską NETykietą, używamy albo
ISO-8859-2, albo nic! Zostawcie Windziany charset Billowi.

Antek Goldstein
--
___/___ : I Harcerz nie świnia - wszystko zje. I
< 102 >======= I I

Re: Poszukuje akcesoriow do grilowania
Indyk ?
Re: Odchudzanie - c.d.