I nadszedl ten czas...

11. Data: 2007-10-29 00:25:30

Temat: Re: I nadszedl ten czas...
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Pa , 00:36, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> Uzytkownik "Fragile" napisal w
wiadomoscinews:1193612246.363148.271150@o3g2000hsb.g
ooglegroups.com...

> Cokolwiek Cie do tego zmusza.... Jestesmy z Toba! Wracaj szybko! '(

Dziekuje :)
Wroce, jak tylko 'cokolwiek' mi na to pozwoli ...

--
F.

12. Data: 2007-10-29 00:31:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
com...

Odbierz maila...
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

13. Data: 2007-10-29 00:39:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Pa , 00:48, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Nie rob mi tego.
> Mielismy miec seks,

Znowu?? Ty to masz sily... ;)

> a Ty nagle rezygnujesz?

Nie rezygnuje... Nie poddaje sie...
I wroce, ku..wa, wroce!

Dzieki :)

--
Fra.

14. Data: 2007-10-29 09:47:33

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i ... zdrowia...
> Moze jeszcze kiedys sie pojawie... Moze niedlugo? Chcialabym... :)

Cokolwiek sie stało -
wiedz ze nie jestes sama! :)
jest tu pare osob, ktore cie lubi, wiec jesli uznasz, ze tego potrzebujesz,
wracaj tu.

ps. poza grupą też znajdziesz pomocnych ludzi. (a moze nawet jest ich
wiecej? ;))

pozdr
o.
(nadal czasem sprawdzam konto ostrygi, ale rzadko)

15. Data: 2007-10-29 09:53:51

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisal w wiadomosci

> Odbierz maila...

:)

pozdr
o.

16. Data: 2007-10-29 13:35:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
cinews:1193611351.341393.169270@o80g2000hse.googlegr
oups.com...

> Nic nie wiesz...
> Chcialabym szybko, uwierz. Jednak nie mam na to wplywu...

To tak jak w BB[4.1] co?

> Dziekuje zyczliwym...

Im zyczliwsi tym szybciej cie wywala...

17. Data: 2007-10-29 13:57:21

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@o...googlegroups.c
om> :

> [...]
> Mialam nadzieje, ze bedzie mi dane wiecej czasu...
> Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku, zyczliwym dziekuje i zycze radosci

Mam nadzieję, że Nasze spotkania nie przyczyniły się do obecnej
sytuacji.

> Moze jeszcze kiedys sie pojawie... Moze niedlugo? Chcialabym... :)
>
> Pozdrawiam cieplutko i dzieki Wam :)

Nawzajem, zdrowia i szybkiego powrotu. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

18. Data: 2007-11-04 10:23:58

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 14:57, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@o...googlegroups.c
om> :

> Mam nadzieję, że Nasze spotkania nie przyczyniły się do obecnej
> sytuacji.

No cos Ty! Oczywiscie, ze nie! :) Takie spotkania to niczym terapia
radoscia i smiechem :))

> Nawzajem, zdrowia i szybkiego powrotu. :)

Dzieki, dzieki, dzieki! :)

--
Fragile

19. Data: 2007-11-04 10:30:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 10:47, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1193611351.341393.169270@o80g2000hse.
googlegroups.com...

> Cokolwiek sie stało -
> wiedz ze nie jestes sama! :)

Milo to slyszec, tfu, czytac :)

> jest tu pare osob, ktore cie lubi, wiec jesli uznasz, ze tego potrzebujesz,
> wracaj tu.

Jak widac: jak tylko mam mozliwosc, to sie pojawiam, hihi :))

> ps. poza grupą też znajdziesz pomocnych ludzi. (a moze nawet jest ich
> wiecej? ;))

Takie sytuacje pomagaja poznac prawde o ludziach, ktorzy nas
otaczaja...:) I to nie tylko w realu :)
Banalne, ale...: prawdziwych przyjaciol poznaje sie w ...
Dziekuje :)

--
Fragile

20. Data: 2007-11-05 10:23:29

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

>otaczaja...:) I to nie tylko w realu :)
>Banalne, ale...: prawdziwych przyjaciol poznaje sie w ...

Zatem trzymaj się!!
i powodzenia we wszystkim.
:))

pozdr,
o.

Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)
Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią
mam pytanie: czy ktos zamkna Panslaviste?