Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?

1. Data: 2007-10-28 19:10:12

Temat: Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Od: "m" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam taki problem. "Aktywuje" sie dopiero wtedy, gdy wytworze sobie sytuacje
duzego napiecia w zyciu. Podswiadomie do tego daze. Jakby zlewam male, odlegle
zagrozenia (obowiazki), az nie urosna do rangi duzego problemu. Wtedy pelna
mobilizacja, zaatakowanie problemu (pod presja czasu, itp.) i z reguly sukces.
Ale jakim kosztem.

Z czego to moze wynikac? Czy ja potrzebuje napiecia? Jezeli tak to czy z tego
mozna sie wyleczyc? Kiedys terapeuta radzil mi, abym znalazl sobie wyzwalajace
adrenaline hobby...

2. Data: 2007-10-28 19:15:14

Temat: Re: Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego
> mozna sie wyleczyc? Kiedys terapeuta radzil mi, abym znalazl sobie

A po co hobby, skoro zapewniasz sobie to z zyciu codziennym
poprzez spiętrzanie małych problemów?
Czyli na pytanie o mechanizm odpowiedziałes sobie sam. :)

- JaKasia

3. Data: 2007-10-28 19:18:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> A po co hobby, skoro zapewniasz sobie to z zyciu codziennym
> poprzez spiętrzanie małych problemów?
> Czyli na pytanie o mechanizm odpowiedziałes sobie sam. :)

Jestes dobra kandydatka na moja zone.
Uwzglednie Cie przy wyborze.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

4. Data: 2007-10-28 19:20:22

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Jestes dobra kandydatka na moja zone.
> Uwzglednie Cie przy wyborze.

Jesteś dla mnie za młody.
Chociaż - dla równowagi - dostatecznie narwany. :)

5. Data: 2007-10-28 19:23:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m pisze:
> [...]
> mozna sie wyleczyc? Kiedys terapeuta radzil mi, abym znalazl sobie wyzwalajace

Psychoterapeuta???????
Boszszsz, ja mam to, co Ty - i nie pomyślałam nawet o psychoterapeucie.
Wystarczy pobyć tutaj - i gotowe!
:-D

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-28 19:26:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś dla mnie za młody.
> Chociaż - dla równowagi - dostatecznie narwany. :)

Jakie to ma znaczenie?
Pomysl: seks 3-4 razy dziennie i to ostre rzniecie, bedziesz mnie prosic
zebym przestal, tak bedzie Ci dobrze.
Aha, podobno jestem troche inteligIentny.

7. Data: 2007-10-28 19:59:59

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 20:10, "m" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> mozna sie wyleczyc? Kiedys terapeuta radzil mi, abym znalazl sobie wyzwalajace

Juz Ci kiedys sporo napisalam, z czego to moze wynikac :)
Hobby? Ok, ale to swoja droga. Nie sadze, by cos zmienilo w kwestii
zasadniczego problemu.

Fragile

8. Data: 2007-10-28 20:02:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Juz Ci kiedys sporo napisalam, z czego to moze wynikac :)
> Hobby? Ok, ale to swoja droga. Nie sadze, by cos zmienilo w kwestii
> [...]

Czasami nie dopuszczam do "nawarstwień" - załatwiam sprawy (te drobne i
te małe) na bieżąco i to o dziwo świetnie zdaje egzamin! Jednak nie
udaje mi się to zbyt długo - ale jest na pewno efektywne. Może to
kwestia treningu? Może kiedyś się zdobędę na to...

--
XL wiosenna

9. Data: 2007-10-28 21:16:31

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz"

> Aha, podobno jestem troche inteligIentny.

Trochę zauwazyłam. :)

10. Data: 2007-10-28 23:50:07

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę zauwazyłam. :)

Cieszy mnie to niezmiernie.

PS. Czesto sie onanizujesz?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

Re: Po spotkaniu :-)
Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią
mam pytanie: czy ktos zamkna Panslaviste?
Re: Po spotkaniu :-)
Po spotkaniu :-)