Po spotkaniu :-)

1. Data: 2007-10-28 00:22:20

Temat: Po spotkaniu :-)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za miłe chwile :-)
Jesteście tak interesujący, jak przypuszczałam, a każdy na swój sposób.
Widzę, że rzeczywiście nie bez powodu spotykamy się w internecie od
dłuższego czasu w tym właśnie gronie, choć rozumiem, że dziś było ono
mocno zawężone, bo nie sposób zebrać wszystkich, którzy chcieliby się
spotkać - każdy ma swoje uwarunkowania.
To się MUSIAŁO przenieść do realu! Sky'u, to też do Ciebie - chyba nie
odpuszczę Ci tego Krakowa ;-)
Widzę, że jeśli ludziom się chce ze sobą rozmawiać wirtualnie, to
sprawdza się to także w bezpośrednim zetknięciu - no i przy okazji mój
mąż, "niefan" intenetu, sam się przekonał o słuszności tego twierdzenia :-)

Odpoczywam po podróży. Chałupa cała :-)
--
XL wiosenna

2. Data: 2007-10-28 00:35:50

Temat: Re: Po spotkaniu :-)
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez dziekuje wszystkim za ten czas, ktory mogalm spedzic w tak
milym gronie :)
[Tez niedawno dotarlam do domu :)]

--
Fragile

3. Data: 2007-10-28 00:36:07

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Odpoczywam po podróży. Chałupa cała :-)

O. Już w domu własnym!?

4. Data: 2007-10-28 00:38:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> [...]
> się to także w bezpośrednim zetknięciu - no i przy okazji mój mąż,
> "niefan" intenetu, sam się przekonał o słuszności tego twierdzenia :-)

Ja dłużej do domu jechałem od Was, ale już dobrnąłem i przeprosiłem Kogo
Trzeba. Oficjalnie miałem niespodziewane spotkanie z Fly'em. ;)
"Umówiłem sie z kolegą, bo kolega jest od tego, żeby czasem spotkać się z
nim... Siedzieliśmy do rana, a jego ukochana donosiła ciągle nowy zestaw
win...." Tatidudidudaaaaaaaaa.... Didaduda...... ')

michał

5. Data: 2007-10-28 01:01:47

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal"

> [...]
> nim... Siedzieliśmy do rana, a jego ukochana donosiła ciągle nowy zestaw
> win...." Tatidudidudaaaaaaaaa.... Didaduda...... ')

Tia... ;)
Tylko ten ranek jakoś wcześnie był tej nocy,
a ukochana z winem w ogóle nie dotarła...;)

Na marginesie - Fly się obudził i o mały włos udało mi się
wcisnąć mu spreparowaną historyjkę o jego zachowaniu.
Prawie łyknął, chociaż trochę przestraszony. Ale nie miałam
sumienia go dręczyć i nie brnęłam dalej w opowieść. ;))

- JaKasia

6. Data: 2007-10-28 04:02:36

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Super!
Schlaem sie z tanimi malolatami.
Kurwa. nikomu tego scierwa nie zycze.
Sa prawie tak skurwiale jak ikselka.....
Przy okazji poznalem najgorszych zuli w okolicy.
Przybilem niejedna piatke, nawet z recydywa.
Czuje sie w koncu bezpieczny.....
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

7. Data: 2007-10-28 07:13:18

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 02:01, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> Prawie łyknął, chociaż trochę przestraszony. Ale nie miałam
> sumienia go dręczyć i nie brnęłam dalej w opowieść. ;))

Bo ja zła męczyzna jestem, więc mógłbym nawet uwierzyc - ale trzeba
było wymyśli lepszą, np. o tym jak rzuciłem sie na Michała i
chciałem ... i robiłem ... . ;p

Pozdrawiam
Flyer

8. Data: 2007-10-28 08:57:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> Tatidudidudaaaaaaaaa.... Didaduda...... ')

Michał, Ty ładnie śpiewasz!

Następny Twój atut - bo inne poznałam wczoraj :-)

--
XL wiosenna

9. Data: 2007-10-28 16:43:07

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Następny Twój atut - bo inne poznałam wczoraj :-)

Calego wzielas w gardlo?

10. Data: 2007-10-28 16:58:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz; <fg11jd$k59$1@news.albasani.net> :

> [...]
> Sa prawie tak skurwiale jak ikselka.....
> Przy okazji poznalem najgorszych zuli w okolicy.
> Przybilem niejedna piatke, nawet z recydywa.

Byłeś u mnie w robocie? ;p

Pozdrawiam
Flyer

--