I po co to wszystko ?!

1. Data: 2001-08-29 19:13:42

Temat: I po co to wszystko ?!
Od: "WB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie szkoda Wam oczu, czasu i życia
na próbe zrozumienia rzeczy nie możliwych do zrozumienia przez nas ?
O czym myślą szczury laboratoryjne ?

nie ważne ... chciałem coś napisać o bezsensie, ale dam sobie spokój.

Ciekawy jestem jakie macie wspomnienia z życia dziecięcego ?
Jak daleko można sie cofnąć pamięcią wstecz ?
Ja korzystam tylko ze zdjęć, ale podobno niektórzy mają lepszą pamięć.

Smierć jest "resetem" , czy wyłącznikiem zasilania ?

nnnnoooooooo
WB

1. Data: 2001-08-29 19:32:21

Temat: Re: I po co to wszystko ?!
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WB" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie szkoda Wam oczu, czasu i życia
> na próbe zrozumienia rzeczy nie możliwych do zrozumienia przez nas ?
> O czym myślą szczury laboratoryjne ?

ja tam mysle ze lepiej probować zrozumiec niż stracić jakąs szansę
poza tym życie w roli lewitującego li i tylko nigdy nie bylo moja domeną
:)

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-08-30 09:17:34

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

WB wrote:

> Ciekawy jestem jakie macie wspomnienia z życia dziecięcego ?
> Jak daleko można sie cofnąć pamięcią wstecz ?

....podobno nawet dalej, niz to zycie...
takie tam techniki sa rozne...

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-08-30 12:17:24

Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie szkoda Wam oczu, czasu i życia
> na próbe zrozumienia rzeczy nie możliwych do zrozumienia przez nas ?

to chyba lepsze niz spanie lub siedzenie
dlubanie w nosie i szukanie okularow
> Ciekawy jestem jakie macie wspomnienia z życia dziecięcego ?

raczej dobre, z roku na rok coraz lepsze

> Jak daleko można sie cofnąć pamięcią wstecz ?

do nieskonczonosci ..............??????

> Smierć jest "resetem" , czy wyłącznikiem zasilania ?

To chyba narodziny sa "resetem"
kiedy umierasz znowu troche wiecej wiesz

pozdr
parmi

1. Data: 2001-08-30 12:51:23

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WB" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Smierć jest "resetem" , czy wyłącznikiem zasilania ?

Widac, ze gry komputerowe to twoj nalog.
Rinaldo

1. Data: 2001-08-30 21:32:18

Od: "nirgal" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smierć jest "resetem" , czy wyłącznikiem zasilania ?

Resetem

1. Data: 2001-08-30 23:22:15

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WB" napisał w wiadomości :

> Nie szkoda Wam oczu, czasu i życia
> na próbe zrozumienia rzeczy nie możliwych do zrozumienia przez nas ?

*nie szkoda

> O czym myślą szczury laboratoryjne ?

*o różnych takich i innych jeszcze.... :)))

> Ciekawy jestem jakie macie wspomnienia z życia dziecięcego ?
> Jak daleko można sie cofnąć pamięcią wstecz ?

*moje najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa - pewnie mało kto uwierzy
ale ten obraz mam w pamięci od zawsze
byłam w wózku - głębokim, leżałam sobie obok brata bliźniaka,
nie umiałam mówić, nie umiałam chodzić - miałam może kilka miesięcy
być może to był pierwszy mój przebłysk pamięci, być może coś się uruchomiło
być może zaczęła działać świadomość
obudziłam się i zaczęłam płakać, nie wiem dlaczego (może mokra pielucha,
może chęć ogłoszenia światu, że oczy otworzyłam)
mama pochyla się nad wózkiem, przykłada palec do ust i mówi:
"Ciiiicho, bo obudzisz J." (J. to mój brat bliźniak)
ja się drę w dalszym ciągu
budzi się mój brat i też zaczyna się drzeć
koniec wspomnienia

następne mam jak już potrafiłam siedzieć:
spacerówka dla bliźniaków - ja i brat siedzimy na przeciwko siebie
(ktoś z was pamięta te wózki)
widzę wielkiego psa, ogromny, ale nie budzi we mnie lęku
biegnie w naszym kierunku, przeskakuje między nami przez wózek
i biegnie dalej,
nadal się nie boję, obserwuję psa
koniec wspomnienia

reszta to już urywki z dzieciństwa, przedszkola itd.....

możecie wierzyć, podważać
ja się wiele razy nad tym zastanawiałam, czy to nie moja wyobraźnia
ale te wspomnienia towarzyszą mej świadomej pamięci od chwili kiedy
zaistaniały.....
naprawdę nie wiem czy to możliwe......

> Smierć jest "resetem" , czy wyłącznikiem zasilania ?

*wyłącznikiem zasilania :-)

nocne pozdry
defric :o)

PROSZE O POMOC!!! Wokalistka znajomego mi zespolu chce odejsc!
Ludzie sa jeszcze nermalni ludzie na ktorych mozna polegac..
100% metoda by kobieta osiągnęła orgazm
Update podrywania na pokemona.
Homoseksualizm wśród kobiet