I po wyborach ;)

31. Data: 2010-07-05 00:24:52

Temat: Re: I po wyborach ;)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" napisał:

> Fajne bajery:
> http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/index.h
tm

O, już jest, fajnie - a ja się dopakowuję przed TV i nie zauważyłam
nowych wieści na pasku :) No, to jeszcze przed wyjazdem będę wiedziala,
czy warto wracać ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2010-07-05 01:50:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U�ytkownik "zazolty" napisa�:

tm

> O, ju� jest, fajnie - a ja si� dopakowuj� przed TV i nie zauwa�y�am
> nowych wie�ci na pasku :) No, to jeszcze przed wyjazdem b�d� wiedziala,
> czy warto wracaďż˝ ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ale zobacz co znalazłem, mówiłem na oko, że prymitywy idą do kaczki, a
tu nawet sondarze robili..........

Jesli t.zw. "Prawdziwi Polscy Patrioci" glosowali na Kaczynskiego,to
widac, ze wyksztalcenie zle wplywa na patriotyzm.Zgodnie z aktualnie
dostepnymi wynikami zaleznosc wyboru od wyksztalcenia jest
nastepujaca:             Komorowski          Kaczynski podstawowe
 38,2%                61,8%zawodowe      43,4%                56,6%

srednie       56,3%                43,7%wyzsze        66%
     34% Jak widac w trosce o wlasciwe postawy patriotyczne polskiego
narodu nalezy zamknac wszystkie szkoly powyzej zawodowek, a zwlaszcza
uniwersytety.Wtedy dopiero wychowamy pokolenie Prawdziwych Polakow!

33. Data: 2010-07-05 02:18:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Jak widac w trosce o wlasciwe postawy patriotyczne polskiego narodu
> nalezy zamknac wszystkie szkoly powyzej zawodowek, a zwlaszcza
> uniwersytety.Wtedy dopiero wychowamy pokolenie Prawdziwych Polakow!

Kursy w systemie skoszarowanym to jest to.

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2010-07-05 03:04:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U�ytkownik "glob" napisa�:

> Kursy w systemie skoszarowanym to jest to.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ale patrz tu jest paradoks, bo szkoła jest naładowana patryjotyzmem,
historią i literaturą męczeństwa, mnie to zawsze irytowało i dlatego
uczyłem się podwójnie, miałem słabe oceny bo przychodziłem niewyspany
i ogólnie odwalałem, to co zadane, na początku, cały czas siedziałem w
literaturze zachodniej i Dostojewskim, ale po pewnym czasie zacząłem
prześcigać swoich rówieśników, w ostrości spojrzenia na rzeczywistość
i nawet przepowiadać zachowania tych co tkwili w formie jedynie
polskiej, później zupełnie zacząłem pisać tak jakbym podważał każdą
zadaną lekture, ku cichemu zainteresowaniu nauczycieli, lub nie
czytają np Conrada zupełnie go podważyłem tylko z tego co opowiadała
nauczycielka. Za to cała klasa podciągneła się w Polskim, bo cały czas
jechałem na buncie i wpuszczałem świerze powietrze na lekcje, nawet
głupki klasowe zaczeły czytać lektury. Nauczycielka czasem wchodziła i
mówiła, ...acha to ja zaraz przyjdę nie będe przeszkadzała w
dyskusji , ale twierdziła, że jesteśmy jedyną klasą, która dyskutuje
na temat lektur i to tak że wręcz nasze awantury słychać na dole w
pokoju nauczycielskim.
I myślę że to przeświadczenie, że szkoła nas nie wyraża, naszych
problemów, tylko celebruje ,było szerszym emocjonalnym pragnieniem,
nie tylko naszej klasy i to widać po sondarzach. Za to głupki po
podstawówce, nie mają pojęcia o patryjotyźmie, dlatego tak drą się iż
są prawdziwymi polakami, bo chcą być tym czym nie są i o czym nie mają
pojęcia.

35. Data: 2010-07-05 04:28:37

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Kursy w systemie skoszarowanym to jest to.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Kibuce dla głąbów?

36. Data: 2010-07-05 07:21:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Orkiestra na niebiesko" zamiast należnej jak psu buda działalności
> państwa
> w takiej podst. sprawie jak wyposażenie straży pożarnych i pomoc
> powodzianom to Jedno Wielkie Nadużycie. To czysty śmiech. Nie dałam ani
> grosza na ten cyrk nad cyrkami. To żenujące, aby państwo umywało ręce w
> ten
> podły sposób grając na ludzkich sercach i dobrych emocjach. To UPADEK
> moralności i idei państwa.

Woda Ci sie zagotowala.

37. Data: 2010-07-05 10:51:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jul 2010 01:20:48 +0200, zazolty napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> uff, chyba jednak nie wygrał ...

Uff, przynajmniej pozostanie w PiS i będzie mógł pilnować, żebyśmy tak czy
inaczej mieli DOBREGO prezydenta :-)

38. Data: 2010-07-05 10:51:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jul 2010 02:09:05 +0200, zazolty napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chociaż ...
> http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/index.h
tm

> JAk na to spojrzeć - np. wielkopolskie a świętokrzyskie różnica jest
> kolosalna. Aż dziw, że sieto wszystko sumuje w prawie równe pięćdziesiątki

Swiętokrzyskie zawsze za Polską.

39. Data: 2010-07-05 18:38:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zazolty pisze:

> Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> Ale jaja, Kaczor wygrywa po przeliczeniu 50% głosów ... Masakra =8O

Kupiłam sobie dzisiaj Angorę. Jadąc do pracy czytałam felieton Martenki
napisany przed ogłoszeniem wyników wyborów. W tym artykule Martenka
zabawnie opisuje, jak przed samym ogłoszeniem wyników wyłączyli mu w
domu prąd i musiał żyć w nieświadomości.
Dzwoni do mnie tata po południu i mówi : Przeżyłem koszmar. W nocy się
okazało, że po zebraniu 50% wyników z okręgów wyborczych wygrywa
Kaczyński. Kolejne ogłoszenie PKW miało być o 2. Nastawiłem budzik.
Budzik zadzwonił, a tu w domu nie ma prądu. Do rana nie spałem, aż prąd
włączyli.

--

Paulinka

40. Data: 2010-07-05 19:44:43

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Swiętokrzyskie zawsze za Polską.

Nie tylko za Polską, ale i za Murzynami... :)

S.

NIEWIERA...
kazanie o znakach nietrwałości
Jezus spal z 10 tys kobiet