II gupa inw... pytanko:-)

1. Data: 2003-01-31 23:05:28

Temat: II gupa inw... pytanko:-)
Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Mam małe pytanko... ostatnio obiło mi się o uszy stwierdzenie, żę inwalidzi
I, II i III grupy są zwolnieni z opłat za przejazdy KZK GOP. Czy wiecie coś
może na ten temat?
Bardzo proszę o szybką odpowiedż... jutro zaczyna się luty i nie wiem czy
kupować miesięczny ;-)
Pozdrawiam Wszystkich grupowiczów!!!
Kasia.

2. Data: 2003-02-01 09:50:16

Temat: Re: II gupa inw... pytanko:-)
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 1 lutego 2003 o 00:05:28 Można było na grupie przeczytać :

KT> Witam Wszystkich!
KT> Mam małe pytanko... ostatnio obiło mi się o uszy stwierdzenie, żę inwalidzi
KT> I, II i III grupy s? zwolnieni z opłat za przejazdy KZK GOP. Czy wiecie co?

Witaj szanowny(a) Kasia

Na pewno stara pierwsza grupa ma zwolnienie w KZK GOP o ile wiem
pozostali 50 procent ale tu powinni się wypowiedzieć Katowiczanie ja
tylko czesto goszczę w tym mieście ostanio

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/

3. Data: 2003-02-02 17:31:08

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Na stronie http://www.kzkgop.com.pl/cennik/bilety/ (na samym dole) masz
wypisane, kto może podróżować za darmo, a kto nie:-)

Pozdrawiam

Katarzyna G.

Ciekawostka z forum niepełnosprawności
SamiSobie-prawo-mam pytanie