ILe przytyc w ciąży

1. Data: 2003-03-10 09:38:57

Temat: ILe przytyc w ciąży
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
--
"Nie ważne kim jesteś, ważne pod kogo jesteś podpięty"

2. Data: 2003-03-10 09:39:28

Temat: Re: ILe przytyc w ciąży
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> jak w temacie

Nie za dużo;)

Ewa

3. Data: 2003-03-10 10:44:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie za dużo;)
> Ewa

I nie za mało :)
Na końcu powinnaś być cięższa o:
- powiększone piersi,
-powiekszona macicę,
- wody płodowe,
-zwiększoną objętość krwi
- DZIECKO ;-)
to wszystko razem to chyba około 7 kg.

- troche tłuszczu (obowiązkowo;-)
Tu bywa róznie - u mnie tydzień po obu porodach zostało 4 - 5 kg więcej niz
przed ciążą.

Ola

4. Data: 2003-03-10 12:39:28

Od: "milutka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile można a ile sie przytyje to dwie rózne sprawy.
Norma to od 10-15 kg (duże uogólnienie).

W pierwszej ciąży przytyłam 30 kg :(
Zrzuciłam je ale zajęło mi to troche czasu. Nadmienie ze nie miałam jakiegos
ogromniastego apetytu, nie objadałam sie słodyczami, wyszło jakoś tak samo.
Może zatrucie ciążowe sie też do tego przyczyniło.
Teraz jestem w 22 tyg ciąży i przytyłam 5kg, zobaczymy jak bedzie dalej ;))

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2003-03-10 12:50:12

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w pierwszej ciąży przytyłam 20kg - szok! Faktem jest, że jadłam słodycze
i wiele innych smakowitości na które miałam ochotę - to jak wiesz nie jest
dobry przykład. W drugiej ciąży - jadłam same odpowiednie posiłki,
wartościowe, najlepsze dla mnie i dziecka - i co? - przytyłam znowu 20kg.
Tak więc myślę że to ile przytyjesz jest trochę uwarunkowane Twoimi
"predyspozycjami", nie martw się jeśli przytyjesz dużo - jak powalczysz uda
się to potem zlikwidować, choć muszę powiedzieć, że ciężko. Nie stosuj tylko
jakiś diet w ciąży - po prostu dbaj o siebie i dzidziusia.
Pozdrawiam,
Aga

6. Data: 2003-03-10 19:27:36

Od: "B@ha" <b...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> jak w temacie

Ja jestem w 36 tyg. i mam na wadze 8 kg więcej... myśle że to w miare
spoko.. nie?

Piekielna B@ha

Zarazenie HIV
Proces nowotworowy-prac mag.