INVACER CHEMPION

1. Data: 2002-07-23 10:26:40

Temat: INVACER CHEMPION
Od: "hakeef" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM.
CZY MOZE KTOS Z WAS PORUSZA SIE NA WOZKU CHEMPION I WIE W JAKI SPOSOB TO
ZALATWIC?GDZIE KUPIC I JAKKIE FORMALNOSCI TRZEBA ZALATWIC?

POZDRAWIAM.

2. Data: 2002-07-23 10:52:12

Temat: Re: INVACER CHEMPION
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze hakeef - ja nie mam takiego wózka i nie wiem jak Ci pomóc ale proszę
pisz normalnymi literkami bo caps look, którego tu używasz -duże litery
wogóle wyrażają krzyk a to nie jest miłe czytać posta jeśli ktoś w nim
pkrzyczy. Zwróć wogóle uwagę, że posty są pisane normalnie a nie tylko
dużymi literami. Dobra to tyle, mam nadzieję, że na przyszłość Twój post na
grupie nie będzie wyrażał krzyku. Sorry, że nie pomogę odnośnie wózka ale
znawcą tematu to nie jestem...

Majka_Cz

http://strony.wp.pl/wp/bilbo31
http://strony.wp.pl/wp/williamwharton
m...@i...pl

3. Data: 2002-07-23 13:09:09

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> WITAM.
> CZY MOZE KTOS Z WAS PORUSZA SIE NA WOZKU CHEMPION I WIE W JAKI SPOSOB TO
> ZALATWIC?GDZIE KUPIC I JAKKIE FORMALNOSCI TRZEBA ZALATWIC?

http://www.activpol.pl/
Gdy macie Państwo pytania to zapraszamy do skontaktowania się z nami na
podany adres: a...@m...pl
telefony: Tel.: (+48 22) 797 0912
Tel./fax: (+48 22) 756 51 34
Tel. kom. 0603 174 155, 0 607 264 912

Adres siedziby oddalonej o 30 km na południe od Warszawy:
ACTIV
05-540 Zalesie Górne
ul Leśna 27

4. Data: 2002-07-23 13:10:25

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tel./fax: (+48 22) 756 51 34
> Tel. kom. 0603 174 155, 0 607 264 912
>
> Adres siedziby oddalonej o 30 km na południe od Warszawy:

zapomnialem dodac, iz cytuje ze strony adresy, kontakty, telefony...

PozdrawiaM

Fw: Nowy atak Al-Kaidy
Re: Dofinansowanie, zamiast zwrotu
Strona SamiSobie - list na grupe
Re:Już po wszystkim odp na post z 02.07.br
Ustroń 2002 - powrót