ISIA i LIA :)

1. Data: 2003-09-04 07:02:34

Temat: Re: ISIA i LIA :)
Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do piętnowania najlepsza jest grupa pl.pregierz

dzieki - skorzystam

> Swoją drogą - może przenieś jednak tę dyskusję na priva, bo nie każdy ma
> ochotę czytać twoje żale jak to Cię tutaj niesprawiedliwie potraktowano.

nie chodzi o mnie - gdybys czytala wszystkie "konwersacje" dot. tej sprawy
to bys wiedziala ze krzycze nie w swojej obronie... ale ok

> Poza tym, już chyba wystarczy tej antyreklamy twojego sklepu
internetowego -
> skompromitowałeś się już dostatecznie.

No coz ten sklep nie jest moj :( ja go tylko zrobilem...

> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

Rowniez Ciebie goraco pozdrawiam
Jaceek (Poznan)
:)

1. Data: 2003-09-04 07:10:46

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ERIUR - JACEEK wrote:

> dzieki - skorzystam

ROTFL.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-04 07:30:30

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL.
>
> --
> Beth Winter

Widze za zaczelas prygladac sie blizej calemu zajsciu :)
pozdro

Jaceek

1. Data: 2003-09-04 07:42:54

Temat: OT Re: ISIA i LIA :)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

> nie chodzi o mnie - gdybys czytala wszystkie "konwersacje" dot. tej sprawy
> to bys wiedziala ze krzycze nie w swojej obronie... ale ok

Czytałam wątki, ale nadal uważam, że to nie miejsce na jakieś wojny. Masz
coś do niej - napisz maila. To jest grupa o urodzie a nie o tym, że wścieka
Cię, że ktoś stara się przestrzegać zasad.
Zawsze powtarzam, że usenet, to tak jak wielkie miasto, po którym jeżdżą
samochody. Gdyby nie było policjantów, a ludzie mieli gdzieś przepisy ruchu
drogowego, nie dałoby się po nim jeździć.
Myślę, ze dalsza dyskusja nie ma sensu.
Zrobiłeś źle i zamiast przeprosić, jeszcze nakręcasz jakąś nagonkę na
grupowiczki udając, że występujesz w imieniu większej grupy. Podaj mi nicki
osób, w obronie których występujesz - ale mailem, bo szkoda zaśmiecać grupę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie chyl czoła przed żadnym bogiem,
dopóki nie jesteś przekonany, że ten bóg na to zasługuje.

1. Data: 2003-09-04 07:46:39

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

ERIUR - JACEEK <e...@m...icpnet.pl> napisał(a) w wiadomości

> zaloze sie ze jestes znajomym ktorejs (obu?) z tych userek ;)

Nie zakładaj się, bo przegrasz. Żadniej z Pań na oczy nie widziałem.

> Ok zagalopowalem sie - ale jak zawsze znajdzie sie madrala, ktory
> nie omieszka wyskoczyc ze wspanialym tekstem "wiem wiecej"

Nie wiedziałem, ze nie można widzieć od Ciebie więcej.

> Czy na serio o to wlasnie chodzi - bo patrzac na wasze posty
> chyba tak - trzeba sie wyrozniac i byc na topie - trzeba byc madrzejszym
> cwanszym lub chociaz sprawiac takie wrazenie - wiesz co
> takie przemadrzale podejscie nie jest oznaka stosowania netykiety

Doprawdy? Czy ty przypadkiem nie starasz się być przemądrzały? ;-)
Tak działa Usenet: ktoś, kto wie, dzieli się swoją wiedzą z tymi, którzy
nie wiedzą lub konfrontuje ją z tymi, którzy wiedzą inaczej.

> No tak! Jestes facetem i co z tego?

Całkiem sporo i miło. ;-)

> Zwocilem uwage na problem - starsze userki (tak kobiety bo na innych
> grupach tego tak nie widac spotkalem sie z tym zjawiskiem tylko na
> pl.rec.uroda) starsznie uprzykszaja zycie mlodszym uzytkownikom.

Odpowiadając na pytania i udzielając wartościowych instrukcji?

> Ale nie o to chodzi - kazdy moze spytac o cokolwiek na grupach
> nawet jesli NTG to i tak czesto dostaje odpowiedz zadowalajaca

Możesz podać przykład choćby pięciu takich grup, gdzie nie odeślą do FAQ
kiedy kolejny raz czytają codziennie zadawane pytanie?

> A Isia i Lia beda przeze mnie pietnowane!

To juz Twój problem, bo one potrafią używać KF.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-04 07:51:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva napisał/a w news:Xns93EC634F06E1Dseva108@om.tat.sat:

[chlast]

Seva, proszę! Nie karm szkodnika.
Szkoda czasu. Zresztą największą karą dla takiego jest ignorowanie.
Bidulka będzie cierpieć, że nie może się wyżyć quasiintelektualnie.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-09-04 07:52:34

Temat: Re: OT Re: ISIA i LIA :)
Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na przyklad Karina1

looknij sobie jak ja strasznie zrypaly

co do tego czy jest to teren dzialan wojennych - zgoda - nie jest!!!
ale jak ktos publicznie komus wlewa to drugi moze rowniez
publicznie sie do tego ustosunkowac - czyz nie jest to
podstawowe prawo demokracji i wolnosci slowa - a przeciez
o te wolnosc wlasnie zabiegaja uzytkownicy internetu
pozdrawiam i przepraszam Ciebie ze musialas sie temu przygladac

Jaceek

1. Data: 2003-09-04 07:57:25

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zakładaj się, bo przegrasz. Żadniej z Pań na oczy nie widziałem.

wiec podaj Ci reke!

> Nie wiedziałem, ze nie można widzieć od Ciebie więcej.

ok - chyba sie nie zrozumielismy!

> Doprawdy? Czy ty przypadkiem nie starasz się być przemądrzały? ;-)
> Tak działa Usenet: ktoś, kto wie, dzieli się swoją wiedzą z tymi, którzy
> nie wiedzą lub konfrontuje ją z tymi, którzy wiedzą inaczej.

DOKLADNIE - Dzieli sie wiedza a nie naskakuje i opier....nicza!

> Całkiem sporo i miło. ;-)

wiesz jak dla kogo - ok nie czepiam sie :)

> Odpowiadając na pytania i udzielając wartościowych instrukcji?

czy Ty czytales te posty...? watpie!

> Możesz podać przykład choćby pięciu takich grup, gdzie nie odeślą do FAQ
> kiedy kolejny raz czytają codziennie zadawane pytanie?

skad takie wnioski? jakie powtarzajace sie pytanie?
Cos Ci sie chyba pokrecilo :)

> To juz Twój problem, bo one potrafią używać KF.

dlaczego od razu problem???
Ech trzymasz ich strone do konca nie znajac tematu
Ale chwala Ci za to - takie glosy tez sa potrzebne!
pozdro
Jaceek

1. Data: 2003-09-04 08:00:19

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda czasu. Zresztą największą karą dla takiego jest ignorowanie.
> Bidulka będzie cierpieć, że nie może się wyżyć quasiintelektualnie.

Coz za dociekliwy umysl - chyba mnie "rozgryzlas"
alez wy dziwczyny jestescie plytkie i bez kregoslupow :)

Fajnie ze to nie moj problem

Co do tego czy bidulka czy nie to mysle ze mnie nie znasz
dlatego opowiadasz takie glupoty!!!!!!!!
pa

1. Data: 2003-09-04 08:32:23

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na przyklad Karina1
>
> looknij sobie jak ja strasznie zrypaly

PLONK

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Bywają ludzie, co do których i Pan Bóg żałuje, że ich stworzył.
(Voltaire)

Coś do zmywania rzęs
Stosowanie samoopalacza...
Bardzo OT - sklep internetowy - ciuchy
antycellulit z avonu i oriflame prosze o szybka odp
Tatuaż transparentny