ISIS wzywa.

181. Data: 2015-11-20 19:06:28

Temat: Re: ISIS wzywa.
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
news:564eca45$0$643$65785112@news.neostrada.pl...

> Ale przyznaj jednak, że się pospieszył, tym samym dudaizując prawo.
> Ułaskawienie dotyczy PRAWOMOCNYCH wyroków, a Kamiński się dopiero
> uprawomocniał.
>
> Drugi minus u mnie. (pierwszy za HPV, dobrze, że nie mam córki)

Tak piały żydowskie me(r)dia dla Polaków. Po sprawdzeniu tego artykułu
konstytucji okazuje się, że niczego takiego tam nie ma. Jest tylko wyjątek-
ale nie w postaci nieprawomocnego wyroku, jak piali przestraszeni idioci
drący się "łapać złodzieja", tylko jest o skazanych przez Trybunał Stanu.
Kqmińskiego skazał jednak "niezawisły" (w sensie, że jeszcze nie wisi) sąd w
osobie sędziego Dreda (tak go ponoć nazywają kumple).
Sama sprawdź, jak chcesz:

Art. 139.

Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się
do osób skazanych przez Trybunał Stanu

--

Chiron

182. Data: 2015-11-20 19:30:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2015 17:01:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Takie uwagi ad personam tylko podkreslają brak argumentów w Twoich
> wypowiedziach.

Bo ci twoje "argumenta" przytoczę.
--
XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

183. Data: 2015-11-20 21:09:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-20 o 18:27, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Masz może jakieś konkretne plany w stosunku do niej? :-)
> A zaprosicie mnie? ;-)

2 x nie ;)

Ewa

184. Data: 2015-11-20 23:36:31

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-20 o 15:17, Kviat pisze:

> Dodam jeszcze, że PO nazbierało się przez 8 lat tyle, ile PiS zdobył
> przez pierwsze kilka dni. O SKOKach w międzyczasie nie
> wspominając...
>
> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

A teraz jeszcze kurskiego dorzucili. Cóż, cytując klasyka - ciemny lud
wszystko kupi.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

185. Data: 2015-11-21 01:02:37

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-20 o 13:36, Ikselka pisze:

> Pszemol? - TYLKO z dobrej szkoły :-D

Z jakiej by nie był. Wyjechał, pracuje, ma przyjaciół, jeździ w góry czy
gdzie tam chce. Rozmawia z tobą grzecznie. Ty - wykształcona, po
studiach, doczekałaś się wnuków, skończyłaś drugi kierunek -
informatykę, gdzie bawiłaś się językami zapytań... Na razie on wypada
lepiej. Przede wszystkim uprzejmiej.

186. Data: 2015-11-21 09:24:03

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Nie łudź się. Jedynym plusem Dudy jest jego bezsprzecznie
> atrakcyjniejsza małżonka.

Jeszcze nie wiem, na co go stać. A dostanie to, na co zasłuży.
Po cichu zaklinam rzeczywistość, że zerwie się ze smyczy Jarosława i
zostanie mężem stanu.

187. Data: 2015-11-21 09:25:21

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:

> Użytkownik krys w...@n...pl ...

> Nie wiem czy to prawda ale ponoc gdyby poczekał do uprawomocnienia, to
> pomimo ułaskawienia Kaminski pozostałby osobą skazaną. Natomiast nie
> musiałby odbywać kary.
> A to jak wiadomo, duzo zmienia...

Ale to nie jest powód do łamania konstytucji!

188. Data: 2015-11-21 09:32:42

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
>
> Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje
> się do osób skazanych przez Trybunał Stanu

Teraz tylko pozostaje odpowiedzieć sobie na pytanie, kto to jest "skazany":

"Skazany to osoba fizyczna, którą sąd w postępowaniu karnym, prawomocnym
wyrokiem lub nakazem karnym, uznał winną popełnienia przestępstwa i
wymierzył karę lub środek karny.
Sprawca czynu karalnego posiada status skazanego od chwili uprawomocnienia
się orzeczenia, przez całe postępowanie wykonawcze aż do zatarcia skazania."

I czy można ułaskawić niewinnego człowieka.

189. Data: 2015-11-21 10:43:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-21 09:24, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Jeszcze nie wiem, na co go stać. A dostanie to, na co zasłuży.
> Po cichu zaklinam rzeczywistość, że zerwie się ze smyczy Jarosława i
> zostanie mężem stanu.

Ponoć wiara czyni cuda.
I powiadają też, że szydło z worka wyjdzie zawsze.

190. Data: 2015-11-21 10:45:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-21 09:32, obywatel krys uprzejmie donosi:

> [...]
> się orzeczenia, przez całe postępowanie wykonawcze aż do zatarcia skazania."
>
> I czy można ułaskawić niewinnego człowieka.

Teraz już tak.
Pozostaje już tylko czekać, aż zaczną uzdrawiać zdrowych i martwić martwych.

Niepoważni ludzie
Re: Płaczą Niemcy, płacze Francja - tak sie kończy tolerancja!
Było sobie kłamstwo
Konflikt
Mikro-agresja