ISIS wzywa.

191. Data: 2015-11-21 10:54:09

Temat: Re: ISIS wzywa.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-21 o 10:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-21 09:32, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Teraz już tak.
> Pozostaje już tylko czekać, aż zaczną uzdrawiać zdrowych i martwić
> martwych.

A ze śmiercią już wojują:

http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/mkidn-chce-odwolan
ia-premiery-spektaklu-smierc-i-dziewczyna/9wb7h5

Ewa

192. Data: 2015-11-21 11:00:08

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys w...@n...pl ...

> Ale to nie jest powód do łamania konstytucji!

Alez ja tego nie usprawiedliwiam...
Tyle ze z tym łamaniem konstytucji to tu jest taka bardziej prawna zagadka
i nawet sami prawnicy nie sa pewni.

Natomiast fakt pozostaje faktem, ze mamy ministra skazanego za
przestepstwo, ktory jednak dzieki kruczkom prawnym i ułaskawieniu nie musi
odbywac kary i ponosic konsekwencji. Nie ma tez checi udowadniania swojej
niewinnosci - wybrał drogę na skroty.

193. Data: 2015-11-21 11:00:41

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-21 o 09:24, krys pisze:

> Jeszcze nie wiem, na co go stać.

Jak to nie wiesz? Spałaś przez ostatnie kilka dni?
Ułaskawienie, podpisanie nocnej ustawy, o chodzeniu na kolanach nie
wspominając bo w tym zestawieniu to detal.

> A dostanie to, na co zasłuży.
> Po cichu zaklinam rzeczywistość, że zerwie się ze smyczy Jarosława i
> zostanie mężem stanu.

Mężem stanu się jest albo nie jest.
Nawet jak się zerwie z łańcucha to będzie ten, co się zerwał z łańcucha.
Mąż stanu nigdy na łańcuchu nie był, bo gdyby był, to nie byłby mężem stanu.

Pozdrawiam
Piotr

194. Data: 2015-11-21 11:18:48

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:

> [...]
> i nawet sami prawnicy nie sa pewni.
>
> Natomiast fakt pozostaje faktem, ze mamy ministra skazanego

Nie mamy - wyrok nie był prawomocny. I tu jest pies pogrzebany.

> [...]
> odbywac kary i ponosic konsekwencji. Nie ma tez checi udowadniania swojej

Stara zasady "my nie ruszamy waszych a wy nie ruszacie naszych" plus
"-izacje" prawa mają się świetnie.

195. Data: 2015-11-21 11:23:52

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Jak to nie wiesz? Spałaś przez ostatnie kilka dni?

Kilka dni, to dla mnie za mało na ocenianie kogoś. A ten pan jeszcze nie
pokazał się ze świecznika.

> Ułaskawienie, podpisanie nocnej ustawy, o chodzeniu na kolanach nie
> wspominając bo w tym zestawieniu to detal.

> Mężem stanu się jest albo nie jest.

Czasem można wyglądać na męża stanu, a okazać się zwykłą swołoczą.

> Nawet jak się zerwie z łańcucha to będzie ten, co się zerwał z łańcucha.
> Mąż stanu nigdy na łańcuchu nie był, bo gdyby był, to nie byłby mężem
> stanu.
Wygląda na to, że według Twojej definicji jest tylko jeden mąż stanu w tym
kraju :-P

196. Data: 2015-11-21 11:24:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Sprawca czynu karalnego posiada status skazanego od chwili uprawomocnienia
> się orzeczenia, przez całe postępowanie wykonawcze aż do zatarcia
Nie ma takiego ograniczenia- ani nie wynika (przynajmniej nie wiem o tym) z
innych ustaw. Ogranizcenie o skazaniu prawomocnym wyrokiem. Gdyby pierwsze
zdanie tej ustawy brzmiało:

"Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski wobec skazanych przez sądy.
Prawa łaski nie stosuje się do osób skazanych przez Trybunał Stanu" wtedy
można się nad tym zastanawiać- kto to jest skazany, czy tak czy inaczej.
Artykuł ten w pierwszym zdaniu (drugie ustanawia tylko wyjątek) daje prawo
prezydentowi RP do ułaskawiania KAŻDEGO

> I czy można ułaskawić niewinnego człowieka.

Ależ tak, jak najbardziej. Ułaskawić- to tyle co "obdarzyć łaską". Nie ma
znaczenia, czy ktoś jest winny, czy nie. Ktoś siedzi w więzieniu- nawet ten,
niewinnie skazany- czy takiego człowieka nie może prezydent obdarzyć łaską?
Ależ jak najbardziej- może. Po prostu- nakazuje go uwolnić- i zaprzestać
ścigania.

--

Chiron

197. Data: 2015-11-21 11:37:33

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> ten, niewinnie skazany- czy takiego człowieka nie może prezydent obdarzyć
> łaską? Ależ jak najbardziej- może. Po prostu- nakazuje go uwolnić- i

Bez łaski, Chiron. Niewinnego człowieka się oczyszcza z zarzutów,
przeprasza, płaci odszkodowanie. A nie ułaskawia.

Zresztą, wystarczy sprawdzić znaczenie "prawo łaski" w słowniku, oraz
oficjalną stronę:

http://www.prezydent.pl/prezydent/kompetencje/prawo-
laski/

Nie będę przymykać oczu na falandyzację/dudaizację prawa, tylko nazwę rzeczy
po imieniu.

Mógł prezydent zagrzać nowy fotel i poczekać?
Mógł. Pospieszył się , to ma za swoje.

--
J,

198. Data: 2015-11-21 11:52:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-11-21 o 10:45, Qrczak pisze:
- pokaż cytowany tekst -
A ze śmiercią już wojują:

http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/mkidn-chce-odwolan
ia-premiery-spektaklu-smierc-i-dziewczyna/9wb7h5

Motłoch chce ludziom zakazać oglądać sztuki noblistki, teraz znowu będzie tylko
sztuka, o naszym kochanym generale Kaczyńskim, słońcu ludzkości, jutrzenką narodu,
bracie wielkim przewodnim mas ludu katolickiego.

199. Data: 2015-11-21 11:52:15

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczy
> po imieniu.
>
> Mógł prezydent zagrzać nowy fotel i poczekać?

"Akt łaski nie zmienia wyroku sądu i nie podważa winy skazanego. Celem
postępowania ułaskawieniowego jest ustalenie, czy po wydaniu prawomocnego
wyroku zaistniały w życiu skazanego szczególne wydarzenia powodujące
nadmierną dolegliwość wymierzonej kary. Prezydent stosując prawo łaski
rozważa opinie i sugestie pozostałych organów, biorących udział w procedurze
ułaskawieniowej, to znaczy stanowiska sądu orzekającego w sprawie, opinie
administracji zakładów karnych oraz wnioski Prokuratora Generalnego.

Prośby o ułaskawienie przekazuje się na podstawie art. 565 § 2 K.p.k.
Prokuratorowi Generalnemu celem nadania im biegu w trybie art. 561 K.p.k.
(tzw. "tryb pierwszy") albo w trybie art. 567 § 2 K.p.k. (tzw. "tryb drugi -
prezydencki, z urzędu")."

Zwykła_logika_wystarczy. To nie jest prezydent z mojej bajki. Wykaż mi
jednak proszę, GDZIE KONKRETNIE złamał prawo. Nic przecież nie nakazuje mu
ułaskawiać tylko prawomocnie skazanych. A na dobrą sprawę uaskawić można
każdego- zgodnie z tym artykułem. Chyba, że wykażesz (nie znalazłem tego),
że np podręczniki prawnicze uważaja za możliwe ułaskawienie WYŁĄCZNIE
prawomocnie skazanych. Pole semantyczne słowa "ułaskawić"- nie ogranicza-
nie wyklucza NIKOGO z potencjalnych do ułaskawienia.
Mała dygresja- zapraszam Cię do przeanalizowania sobie słowa "ułaskawić" pod
kątem działań prezydenta...USA. Co roku słyszymy, jak to z okazji Święta
Dziękczynienia prezydent USA UŁASKAWIA jednego indyka. On- de facto-
ułaskawia ofiarę! I chyba nikomu do tej pory ta konstrukcja zdaniowa nie
wydawała się dziwna

--

Chiron

200. Data: 2015-11-21 12:06:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-21 11:23, obywatel krys uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Czasem można wyglądać na męża stanu, a okazać się zwykłą swołoczą.

> Wygląda na to, że według Twojej definicji jest tylko jeden mąż stanu w tym

Niejedni już nie mogą się doczekać, kiedy zabłyśnie jeszcze jaśniej.

Niepoważni ludzie
Re: Płaczą Niemcy, płacze Francja - tak sie kończy tolerancja!
Było sobie kłamstwo
Konflikt
Mikro-agresja