Ibogaina

1. Data: 2001-02-04 12:10:25

Temat: Ibogaina
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos posiada informacje gdzie moge to nabyc ???
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2001-02-05 18:54:25

Temat: Re: Ibogaina
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95jgsu$spa$...@n...onet.pl...
> Moze ktos posiada informacje gdzie moge to nabyc ???

A co? Grzybki juz nie rajcuja?

Adam B.

3. Data: 2001-02-06 22:25:48

Temat: Odp: Ibogaina
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamie B. chyba nie masz pojecia o czym piszesz....Przykre...

4. Data: 2001-02-07 23:38:32

Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(Są to zalecenia dla kuracjuszy/auto-kuracjuszy pochodzące od organizatorów
damonstracji poparcia legalizacji marichuany w USA. Ci ludzie walczą z
uzależnieniem przez całe swoje życie i wierzą, że marichuana może im w tym
pomóc. Ja uważam, że to nieprawda. Niestety mam bliski przykład młodego
człowieka, który urodził się i mieszka w zachodniej Europie. Od szkoły
średniej - jak sądzę - pali marichuanę. Niby jest normalny, logiczny w
rozmowie, miły a jednak... mimo możliwości swoją edukację przerwał tuż przed
maturą. Informacje pochodzące od promotorów marichuany, bądź jakichkolwiek
substancji uzależniających przekazuję tylko dlatego, że są wiarygodne, choć
nie są potwierdzone naukowo - stoi za nimi doświadczenie tych, którzy częto
ratowali swoje życie i doświadczali tego o czym mówią na sobie.)

Potrzebujesz mieć EKG i pełną analizę krwi (szczególnie enzymy wątroby jej
funkcjonowanie). Będziesz musiał(a) pozostać czysty(a) przez 12-24 godziny
(metadon 24 godziny, heroina i inne krótko działające opiaty 12 godzin).

Kobiety przyjmują 15-20% miniej na kilogramn wagi ciała, niż mężczyźni, może
to być wynikiem wolnijszego metabolizmu niż u mężczyzn lub, że są one
bardziej "otwarte".

Przeciętnie potrzebujesz ok. 15-19 mg/kg wagi ciała odpowiednio (czystej
ibogainy). [....] BARDZO ważnym jest miejsce sesji jej otoczenie, jak
również przeszkolony opiekun. Ibogaina to nie piknik, jest żmudna. Nastanie
również okres, w którym wszystko będzie "różowe", ale to minie. Ważnym jest
by być potem pod opieką i przechodzić dalsze leczenie.

Oto możliwości odbycia kuracji.

Kuracja ibogainą lub pochodnymi ibogainy w St Kitts, West Indies. Koszt
3.000 do 12.000 U$. Szczegóły http://ibogaine.net/ibogaine.html Licencja
rządu Indii Zachodnich. ANGIELSKI.

Kuracja ibogainowa w szpitalu w Panamie. Koszt ok. 15.000 U$. Kontakt Dr.
Edgardo Della Sera, of the Panama Ibogaine Project, by
fax on +507 774 4812 Licencja rządu Panamy.

Kuracja ibogainą u prywatnego lekarza w Pólnocnych Włoszech. Koszt ok. 2,500
U$. Nieformalna.

Ogłoszona w lutym 2000 Viva Foundation (całkowicie bezprofitowa organizacja)
przeprowadzająca nadzorowanie medycznie sesje ibogainowe w szpitalach
podobnych do wiejskich rezydencji, w trzech krajach w Ameryce Środkowej, o
zmiennej cenie. Tel. 1-800-484-8846 pin 10-52. Obawiam się, że ten numer
jest dostępny tylko wewnątrz USA Status nieznany.

Kuracja korzeniem Tabernanthe Iboga, w etnicznej osadzie w Południowej
Francji (z ceremoniami Bwiti). Koszt ok. 1.000 U$. FRANCUSKI. Nieformalna.

Kuracja w organizacji Erica Tauba "I begin again". Zlokalizowana na
Florydzie, ale działająca poza granicami USA. Koszt 1000 - 2,500 U$.
ANGIELSKI. Nieformalna.

Kuracja w Amsterdamie Chlorowodorkiem Ibogainy (czysta, krystaliczna
Ibogaina). Cena do uzgodnienia. Nieformalna.

Kuracja w Południowej Afryce korzeniem Tabernanthe Iboga. Cena do
uzgodnienia. Nieformalna. Niedostępna. Terapeuta zginąw wypadku samochodowym
jesienią 2000.

Sesja Ibogainowa w etnicznej osadzie Bwiti niedaleko YAOUNDE, Cameroun.
Koszt ok. 1,500 U$. FRANCUSKI. Nieformalna.

Autokuracja

W Polsce nie ma możliwości odbycia takiej terapii. Jedyną możliwościa jest
AUTOKURACJA. Jest to zresztą najbardziej etyczna forma, gdyż oczekiwanie, że
ktoś podejmie ryzyko podania preparatu o działaniu fizjologicznym bez podstw
prawnych byłoby narażaniem tej osoby na olbrzymie konsekwencje, szczególnie
w przypadku powikłań. Zatem ....

Zakup Chlorowodorku Ibogainy i przyjęcie go samemu pod odpowiednią opieką.
Koszt ok. 300-500 U$ i ulega istotnym wahaniom. Z powodu restrykcji prawnych
nie może być wysłany do USA, Belgii i Szwajcarii. Nieformalnie.

Zakup wysokiej jakości kory korzenia Tabernanthe Iboga i przyjęcie jej
samemu. Koszt ok. 7 - 15 U$ za gram i ulega istotnym wahaniom. Podobnie jak
Chlorowodorek Ibogainy nie może byuć wysłany do USA, Belgii i Szwajcarii.

Od czasu do czasu pojawiają się oferty, których koszt jest niższy. Czasami
natrafiam na takie informacje. Jeśli napiszesz do mnie to może uzyskasz
takie informacje przy odrobinie szczęścia.

Autokuracja Ibogainą to dla wszystkich naprawdę zdeterminowanych najbardziej
przystępna i najtańsza, a kto wie czy nie najlepsza, droga do przerwania
uzależnienia.

> [...]
dyskusyjnych napisał:95jgsu$spa$...@n...onet.pl...
> Moze ktos posiada informacje gdzie moge to nabyc ???

Klinika laryngologiczna - pilnie szukam!
parafina
Nerwica obsesyjno-kompulsywna
poziom referencyjny szpitali
rozliczenia z Kasa Chorych