Idealna kobieta

11. Data: 2016-08-25 15:48:24

Temat: Re: Idealna kobieta
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 13:12:02 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:

> Jakiś czas temu ideałem kobiety wg. pinokia była feministka.
> Szkoda że wtedy nie pojawił się ktoś, kto mu by doradził by kupił
> sobie psa. Agresywną burą sukę ;)
>
> Dębska

Moim ideałem ani taka ani siaka.
Ma być natomiast byznes-łuman.

12. Data: 2016-08-25 15:51:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 15:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Moim ideałem ani taka ani siaka.
> Ma być natomiast byznes-łuman.

Chciałbyś aby zarabiała więcej od Ciebie?

13. Data: 2016-08-25 15:56:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:51:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Chciałbyś aby zarabiała więcej od Ciebie?

Wsio-rawno.

14. Data: 2016-08-25 15:58:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 15:56, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wsio-rawno.

Widzę że też masz problemy z kobietami

15. Data: 2016-08-25 16:09:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 15:30, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Choroba na która cierpi objawia się popadaniem w skrajności, tym
> bardziej że ponoć leki hamujace odstawił. Wczoraj feministki,
> dziś "uległe", nie wiem czy chcesz by jego jutrzejszy ideał
> kobiety przypisywano Twojemu wpływowi - ja bym się nie odważył

Jaką skrajność? Kobieta nie musi być ogólnie potulna i uległa wobec
wszystkich, wystarczy że będzie taka wobec swego Meżczyzny, który będzie
dla niej autorytetem.
Ale nie chodzi o taką uległość jak jest w sztuce Szekspira "poskromienie
złośnicy".

16. Data: 2016-08-25 16:21:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2016 o 16:18, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Czyż nie jest to przeciwieństwo feministki?

Czy żona Sokratesa = feministka?

17. Data: 2016-08-25 16:25:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 16:09:25 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> dla niej autorytetem.
> Ale nie chodzi o taką uległość jak jest w sztuce Szekspira "poskromienie

W szutce Szekspira ;)
Szutki się was trzymają towarzyszu pinokio.

18. Data: 2016-08-25 16:31:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sugeruję niczego na przyszłość 3-)

19. Data: 2016-08-25 16:32:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 06:48:24 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Moim ideałem ani taka ani siaka.
> Ma być natomiast byznes-łuman.

Czyli taka, co Ci i dzieci urodzi, i na dzieci i Ciebie zarobi :->

20. Data: 2016-08-25 16:40:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2016 16:09:33 +0200, pinokio napisał(a):

> [...]
> dla niej autorytetem.
> Ale nie chodzi o taką uległość jak jest w sztuce Szekspira "poskromienie

Zdaje się, że większość panów tylko tak rozumie "uległość" kobiety wobec
mężczyzny. Widocznie nie spotkali się z inną - tą wynikającą z POWIERZENIA
SIĘ kobiety opiece mężczyzny z autorytetem 3-)

Dlaczego ludzie w Polsce...
Pan Soros nam radzi
Donald Tusk - prezydent 2020?
500+ to Wielki PLus dla Polski !