Iglaki Help

1. Data: 2000-04-22 14:58:38

Temat: Iglaki Help
Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do grupowiczów czy ktoś z was zna się na iglakach i chorobach?
Pytam ponieważ mam mały problem:
Mam drzewko (przypuszczam ze jest to jakas odmiana jodełki {miękkie długie
igiełki o jasnym koloze} ponoć jest to jakaś "coś tam coś tam" Turecka ale
co to niewiem). Posiadam ją od 3 lat 1 i 2 rok rosła styłu za domem w 3 roku
w marcu lub kwietniu przesadziłem ja przed dom w bardziej słoneczne miejsce
bo styłu było "ciasno" na nowym stanowisku bardzo ladnie rosła i nic jej
niebyło w tym roku jest jakaś dziwna igły jej jakby przymatowiałe i opadają
jej igły dolne a górne wygladają na przesuszone a podłoże ma wilgotne.
Czy ona usycha a jak tak to jak ja uratować (przesadzić czy jakieś dać
nawozy)?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
PioraF

2. Data: 2000-04-25 23:13:52

Temat: Re: Iglaki Help
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej igły dolne a górne wygladają na przesuszone a podłoże ma wilgotne.
> Czy ona usycha a jak tak to jak ja uratować (przesadzić czy jakieś dać
Zmartwię cię, pewnie tak. Wyściółkuj maksymalnie jak tylko możesz, obetnij
suche gałęzie i te podsychające a następnie jeśli wierzysz....
Pozdrawiam Jerzy.

3. Data: 2000-04-27 20:06:58

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w marcu lub kwietniu przesadziłem ja przed dom w bardziej słoneczne
miejsce
od 30 marca do 4 kwietnia była kwadra uprawy i nie należało przesadzać. Nie
czytasz moich postów albo nie wierzysz w mądrość ludową. Napisz 4 maja jak
wygląda a może ci coś doradzę jak ją można uratować.
pozdr Jerzy

Pytanie o oprysk
Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska
grzyby
przesadzanie - teraz
tulipany zmieniły kolor