Ignorancja to choroba!

1. Data: 2001-09-22 20:00:35

Temat: Ignorancja to choroba!
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie + i wy tez. Jak pisalem waszym zdaniem "bzdurne "teksty jakos
nikt mnie na tak wielka skale nie ignorowal. Teraz jak zaczelem pisac
normalniejsze posty malo kto mnie nie ignoruje. O co wam chodzi? Zawsze im
zle. Swieci slonce- ale goraca czemu nie moze byc zimno. Sniezyca- ale zimo
czemu nie moze byc 30C. Rozumiem kobiety niektore maja SPM inne w 3 miesiacu
ciazy, ale wy.... Choroba jakas
Jamnik

1. Data: 2001-09-22 21:22:47

Temat: Odp: Ignorancja to choroba!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Jesli jest tak jak mowisz, to chyba dlatego, ze zraziles ludzi do siebie
swoimi wystapieniami na poczatku.
Tak naprawde nikt nie chce, abys opuszczal grupe, ale musisz zmienic styl
pisania o rzeczach, ktore Ciebie draznia, bo nie jestes jedynym, ktorego cos
tam drazni, lecz nikt nie pisze takim jezykiem.
Ja wstrzymuje sie od glosu, bo uwazam, ze kazdy powinien miec szanse.
Jesli czujesz sie obrazony za moje teksty i wierszyki to przepraszam, ale
nie chcialem Ciebie obrazic.
Homer
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oirqt$55l$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-22 21:33:37

Temat: Re: Ignorancja to choroba!
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homer jest za dobry i tako rzecze:

> Witaj.
> Jesli jest tak jak mowisz, to chyba dlatego, ze zraziles ludzi do siebie
> swoimi wystapieniami na poczatku.
> Tak naprawde nikt nie chce, abys opuszczal grupe,

O, przepraszam. Nie mialbym nic przeciwko takiemu opuszczeniu.

Saulo

1. Data: 2001-09-23 06:04:53

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jamnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak pisalem waszym zdaniem "bzdurne "teksty jakos
> nikt mnie na tak wielka skale nie ignorowal. Teraz jak zaczelem pisac
> normalniejsze posty malo kto mnie nie ignoruje. O co wam chodzi?

O co chodzi? Hmmm... Może:

1 - grupa jest znużona/zmęczona/zniesmaczona Twoimi wystąpieniami
(wytłumaczenie oczywiste)

2 - bodziec, który początkowo był bardzo drażniący i wywoływał silne z
czasem nieco obojętnieje ;) (wytłumaczenie z psychologii ogólnej)

3 - pewnie część osób Cię spolonkowała i nie widzi Twoich "normalniejszych
postów" (wytłumaczenie wirtualne)

4 - czasem jedynym wyjściem jest ostracyzm społeczny (wytłumaczenie z
psychologii społecznej)

5 - ludzie nie chcą Ci sprawiać przyjemnosci zainteresowaniem, bo nie
zasługujesz na to ;))) (wytłumaczenie z teorii kar i nagród)

6 - w grupie jest dużo kobiet i mężczyzn lubiących kobiety, a Ty zdaje się
(tu nie jestem pewna, bo Twoje wypowiedzi śledziłam tylko pobieżnie) niezbyt
miło się o nas wyrażasz (wytłumaczenie seksistowskie)

7 - problemy poruszane w Twoich postach niezbyt są intelektualnie
poruszające (wytłumaczenie na bazie IQ)

8 - język, którego używasz jest nieco drażniący (wytłumaczenie
lingwistyczne)

9 - nieomal wszystko traktujesz monotematycznie, a to nie motywuje do
podejmowania dyskusji (wytłumaczenie z psychologii motywacji)

10 - najważniejsze jest pierwsze wrażenie. A o nie zadbałeś w szczególny
sposób. (wytłumaczenie komunikacyjne)

Pozdrawiam o świcie

joa

1. Data: 2001-09-23 07:04:27

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jamnik" napisał w wiadomości :

> [...]
> nikt mnie na tak wielka skale nie ignorowal. Teraz jak zaczelem pisac
> normalniejsze posty malo kto mnie nie ignoruje. O co wam chodzi?

*Może większość Cię splonkowała i jesteś dla nich niewidoczny, hę?
Myślę, że swoimi tekstami doprowadziłeś właśnie do takiej sytuacji.
Teraz musisz zapracować na traktowanie Ciebie w inny sposób, tak jak
zapracowałeś na to by Cię ignorować.
Sam zdecyduj kim chcesz być, co chcesz osiągnąć i w jakich stosunkach być z
ludźmi.
I nie mówię tu o stosunkach sexualnych, Jamniku!

Ja generalnie podpisuję się pod tym co napisał Homer:

> [...]
cos
>tam drazni, lecz nikt nie pisze takim jezykiem.

Choć z radością zauważam, że ostatnio napravdę nad sobą pracujesz. ;)

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-23 07:47:49

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo przyzwoite i rzeczowe wytlumaczenie problemu. Moze gdyby taki post
pojawil sie na poczatku egzystencji kolegi Jamnika na grupie to nie bylo by
takich sytuacji jak wczesniej w podejsciu do jego postow.
Serdecznie podziekowanie za takie wyjasnienie.
Mozna sie duzo z niego dowiedziec i nauczyc.
Homer
Użytkownik ajtne <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oju6d$h53$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-23 07:52:32

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jest wiele powodow, dla ktorych Jamnik powinien opuscic grupe, ale mozna dac
mu szanse, choc on sam nie wyraza checi zmiany tresci swoich listow,
argumentujac to na rozne sposoby. Generalnie uwazam, ze jesli bedzie chcial
dopasowac sie do poziomu grupy, to znaczy nie naduzywac wulgaryzmow, to
trzeba mu dac szanse.
Homer
Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-23 07:59:45

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dziekuje za poparcie, choc to nie wybory. Dodam jeszcze do swojego listu, do
ktorego nawiazujesz, ze Nasz kolega Jamnik jest czlowiekiem, ktory ma
pojecie o pewnych sprawach takie, jak pozwolilo mu wuypracowac otoczenie, a
jedynie jego forma przekazu jest wojownicza. Jedyna uwaga w odniesieniu do
takiej postawy jest taka, ze wiecej mozna osiagnac tolerancja i pozytywnym
nastawieniem do problemu niz agresja. Wiekszosc ludzi nie chce agresji, choc
podobno gdzies w naszym wnetrzu jest ona ukryta. Aby ja wydobyc potrzebny
jest bodziec.
Jamniku, moze warto pomyslec dlaczego chciales pisac takie listy, a nie o
tym, ze juz je napisales.
Homer
Użytkownik defric <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ok1ga$gsa$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 2001-09-23 10:07:42

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ajtne
> Pozdrawiam o świcie

:-)))

11. Za dużo uczestniczyłeś w ircach (lub czatach) na kanałach towarzyskich.
(wytłumaczenie psychologią internetu)
:-))

eTaTa
Co za rzeczowość. Aż można by kobiety za to polubić :-))
(nieopatrznie, bo innych zalet mają wiele :-))

1. Data: 2001-09-23 15:55:06

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witaj.
> Jesli jest tak jak mowisz, to chyba dlatego, ze zraziles ludzi do siebie
> swoimi wystapieniami na poczatku.
+ Nie przecze, jest to bardzo mozliwe. Ale wtedy duzo ludzi bralo udzial w
rozmowie za mna, a teraz to wyjatki. Nie wiem czy oni/ wy lubicie chamstwo i
dlatego teraz mnie nie widzicie.

> Tak naprawde nikt nie chce, abys opuszczal grupe,
:)) Naprawde? Uszczesliwiles mnie na 10sekund. Powiedz jeszcze dlaczego to
moje szczescie potrwa dluzej.

> Jesli czujesz sie obrazony za moje teksty i wierszyki to przepraszam, ale
> nie chcialem Ciebie obrazic.
Takie cos jak Ty zaprezentowales mnie nie obrazi, smieszne sa te Twoje
wierszyki. Jestem dumny ze poswieciles swoj czas(moze cenny) na napisanie
wierszy o mnie. Dzieki. Odpowiedz sobie. Gdybys byl przez soich znajomych z
przymusu bezustannie obrazany, ponizany, wysmiewany...itp czy wierszyk o
Tobie by Cie obrazil?
Pozdrawiam JAmnik

Jutro wybory tj, niedziela. Dzisiaj tez.
kultura masowa, elitarna pomocy!!!
dziekuje za wizytowke:)
Praktyczna strona odpierania agresji
swiat dzieci ?