Ikselka i Chiron się przyznali....

1. Data: 2013-07-01 12:42:30

Temat: Ikselka i Chiron się przyznali....
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...że są Żydami.
Nie zauważyliście, bardzo proszę dowód.
Czyli wypisują że żydzi mordowali i prześladowali żydów/ normalni oczywiście wiedzą
że antysemici/.
Ale według teorii wprost z religijnych głów/ czytaj psychiatryka/ żydzi to taki naród
co od zawsze prześladuje żydów i za każdym mordem żydów stali żydzi, tak więc obsesje
antysemickie Ikselek i Chironów, jak brać je na poważne pokazują że tylko żydzi
prześladują żydów, czyli Ikselka z Chironem to ŻYDZI.

2. Data: 2013-07-01 14:51:38

Temat: Re: Ikselka i Chiron się przyznali....
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> [...]
> żydzi, tak więc obsesje antysemickie Ikselek i Chironów, jak brać je na
> poważne pokazują że tylko żydzi prześladują żydów, czyli Ikselka z

Wszystko jest możliwe.
Glob, widzałeś film "Fanatyk" reż. Henry Bean z Ryanem Goslingiem w roli
tytułowej?

--
????
???

3. Data: 2013-07-01 15:08:12

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem był żydem i walczył o czystość narodową, ale tu chodzi o to że ideologia
nienawiści spiera umysł i zdarzają się wyjątki jak masz z homofobią, czyli jest
trochę homoseksualistów prześladujących homoseksualistów, bo boją się być i wyznać
homoseksualizm, a dlatego boją się bo ideologia nienawiści zmusiła ich do wyparcia
swojej peawdziwej orientacji, ale to są wyjątki. W pl w 68r było 92 procent polskich
komunistów, a z 3 procent żydów, od których żydzi się odcieli bo prześladowali żydów,
ale przy proporcji ponad 90 procent to znikoma ilość. Jednak według urojeń chorych
psychicznie antysemitów, żydzi sami się wymordowali i tym samym jak tak...to ikselka
i chiron żydzi, tak jak potraktujesz...na poważnie, na logikę brednie antysemitów.

4. Data: 2013-07-01 15:22:36

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chociaż to nie wyklucza że ikselka z chironem tak jak na filmie, boi się swojego
żydostwa i uprawia antysemityzm aby pokazać że nie jest żydówa.

5. Data: 2013-07-01 15:23:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> Chociaż to nie wyklucza że ikselka z chironem tak jak na filmie, boi się
> swojego żydostwa i uprawia antysemityzm aby pokazać że nie jest żydówa.

Nigdy nic nie wiadomo ;)

--
????
???

6. Data: 2013-07-01 15:30:19

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To nawet całkiem prawdopodobne, bo jeśli region kielecki jest antysemicki, i ją
wyuczono że...żyd to okropność, będąc żydówką będzie odwracała uwagę od siebie
głośnym antysemityzmem. Tak było w przypadku redaktora prosto z mostu Piseckiego w
dwudziestoleciu. A łódź jest uważana za region żydowski więc chiruś będąc żydem
przebywającym w patologii .......Takie przypadki opisywał Sarte nazywając łajdactwem,
bo to jest ucieczka od siebie dla akceptacji nienawidzącego stadka, tchórzostwo
osobiste.

7. Data: 2013-07-01 15:42:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Jul 2013 15:23:42 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Nigdy nic nie wiadomo ;)

Bać się swojego żydostwa w dzisiejszych czasach? Musi być zupełnie dla was
niezrozumiałe, że ktoś nie chce się przypodobać Żydom, prawda? - a już
BĘDĄC ŻYDEM zwłaszcza, no jaki absurd, prawda? :->
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

8. Data: 2013-07-01 16:23:46

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale Chiruś twierdzi że komuna to była żydokomuna, a ty pisałaś iż twój tatuś to do
końca wierzący komunista był, więc co...wychodzi na to że był rabinem jak komuna to
żydokomuna.

Ch*na neostrada
omatko... ;)
a ja odraziczku siekiero na dno płynę
Co powiedzial polski Zyd...
zobacz fra jak ludzie ciepią bardziej od nas