Ile czasu mozna przechowywac bigos?

1. Data: 2002-10-19 20:30:21

Temat: Re: Ile czasu mozna przechowywac bigos?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:aosfbr$no0$1@news.supermedia.pl...
> Witam Szanowna Grupe, po dluuuugiej absencji,
>
> i mam pytanko jak w temacie. Zaczelam go robic w piatek, czy do nastepnej
> soboty wytrzyma? Oczywiscie odgrzewany i trzymany w chlodzie. Bo jesli to
> nie jest takie pewne, to moze go zamrozic? Tylko czy mu to nie zaszkodzi?
> Jak zwykle wyszla mi ilosc hurtowa, a poniewaz szykuje mi sie nastepna
> impreza w przyszlym tygodniu, to bym juz miala gotowe... (Ach to lenistwo
:)

Ja mój pop tygodniu jeszcze jadłam, ale był już za suchy... Lepiej zamrozić.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-19 20:33:13

Temat: Ile czasu mozna przechowywac bigos?
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-10-20 01:14:55

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze zamrazam, bo zawsze, zawsze wychodza mi ilosci hurtowe:-)
podgrzewany jest nawet smaczniejszy (oczywiście, to bardzo subiektywne),
rozmraza sie go dokładnie kilka minut - nalej nieco wody do garnka lub
patelni, wrzuc mrożonkę, co jakiś czas mieszaj - danie z serii błyskawiczne.
PS. W lipcu rozmroziłam zapomnianą porcje ze świąt Bozego Narodzenia:-)))) w
zaden sposób nie wpłynęło to na jakość bigosu - był jak zwykle pyszny!
pozdrawiam,
Anna Dmochowska

1. Data: 2002-10-20 07:56:21

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka <a...@a...com.pl> w
<news:aosfbr$no0$1@news.supermedia.pl> napisał(a):

> [...]
> nastepnej soboty wytrzyma? Oczywiscie odgrzewany i trzymany w
> chlodzie. Bo jesli to nie jest takie pewne, to moze go zamrozic?

Bigosowi mrożenie pomaga, więc możesz zamrozić i odgrzewać.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-10-21 12:48:57

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Ja mój pop tygodniu jeszcze jadłam, ale był już za suchy... Lepiej
> zamrozić.
---------
Ja moj skonczylam wczoraj, to znaczy to, co zostalo na wierzchu (bo
reszta w zamrazalniku) wiec tygodnia nie mial, byl jeszcze pyszny, ale
kto wie, jaka w tym zasluga pomyslu Joanny, zeby go odsmazac na masle,
a jaka bigosu samego w sobie?
:)))
Lepiej zamrozic, zaszkodzic nie zaszkodzi, a nawet pomoze. Porzadny
bigos musi sie choc raz przemrozic przeciez!!!
Gosia

Za tydzień będzie SETNE...
Czekolada
Ryż
SZPINAK
kluski kładzone z jabłkami (P) i pytanie