Ile dajecie po koledzie?

1. Data: 2011-12-30 06:44:08

Temat: Ile dajecie po koledzie?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Ja kopsnalem stuwe, ale ksiadz nas zaskoczyl, bo wpadl troche z
partyzanta. Choc w sumie stuwa powinna starczyc?

2. Data: 2011-12-30 07:27:15

Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Ja nic

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

3. Data: 2011-12-30 07:27:56

Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-12-2011 o 07:44:08 napisał(a):

> Ja kopsnalem stuwe

To sie kopsnij w coś innego

4. Data: 2011-12-30 07:36:32

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 08:27, było cicho i spokojnie, aż tu Piotr M jak
pierdolnie:

> To sie kopsnij w coś innego

A po ki huj sie wogle odzywasz kutwo?
Morda cie swedzi, czy WTF?

5. Data: 2011-12-30 10:34:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 07:44, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> Ja kopsnalem stuwe, ale ksiadz nas zaskoczyl, bo wpadl troche z
> partyzanta. Choc w sumie stuwa powinna starczyc?

"stuwe" to ja tez "kopsne", ale stówy nie dam

6. Data: 2011-12-30 11:15:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile potrzeba.

Qra

7. Data: 2011-12-30 11:28:41

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 11:34, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> "stuwe" to ja tez "kopsne", ale stówy nie dam

Napisalem stuwe, bo mi polska klawiatura zakloca prace softu, ale zeby
bylo bardziej wiadomo o co kaman.
Poza tym nie po to napisalem, zeby niepelnosprytni mogli sie
dowartosciowac czepaiajac sie slowek, ale zeby miec orientacje ile sie daje.
Za oplatek na wigilie kopsnelem piec dych, bo nie mialem drobnych, ale
chyba ze dwie by starczyly?
Nie zeby bylo mi szkoda, czy zebym kisil, tylko chce po prostu jakos sie
w strzelic w normy.
Wiec bylbym zobowiazany.

8. Data: 2011-12-30 12:35:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 12:28, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]
> chyba ze dwie by starczyly?
> Nie zeby bylo mi szkoda, czy zebym kisil, tylko chce po prostu jakos sie

prosze jaka kulturalna odpowiedz! ksiedza chodzacego "po koledzie"
przyjmuje, bo w koncu jakos przejawia w ten sposob zainteresowanie
moim bytem. poniewaz nie chodze do kosciola w ogole to na te okazje
przeznaczam skromne 20zl. na tzw. na tace okazjonalnie - uroczystosci
koscielne, w ktorych musze uczestniczyc, daje jekies drobne 5-10zeta.
zeby nie bylo konsternacji. ale stwierdzam na podstawie obserwacji, ze
osoby deklarujace sie jako wierzace zwykle nie sa przygotowane do tej
daniny i wymiguja sie???

9. Data: 2011-12-30 13:44:52

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 13:35, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> [...]
> zeby nie bylo konsternacji. ale stwierdzam na podstawie obserwacji, ze
> osoby deklarujace sie jako wierzace zwykle nie sa przygotowane do tej

Chyba nie bardzo moge sobie wyobrazic, jak mozna sie wymigac.
Nie dac wcale?
To po co wogle przyjmowac?
Ja tam w sumie mam opatrznosci za co dziekowac w tym roku i hojny byl
chyba najbardziej jak dotad, wiec chyba za duzo raczej nie dalem.

10. Data: 2011-12-30 14:39:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic nie należy dawać. Oni za to wino kupują. Codziennie je chlają, ale
najwięcej w niedzielę, na oczach wszystkich. Niejednokrotnie dochodzi do
śpiewania przed i po. I jeszcze jakieś niestworzone historie opowiadają.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Starość
Zdrowych i wesołych! :)