Ile dajecie po koledzie?

71. Data: 2012-01-05 15:37:21

Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-05 12:25, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Za to jednej było mi naprawdę szkoda, nowiutką 'cytrynką' z salonu nie
> wyrobiła na parkingu w Carrefourze, nam stłukła tylko reflektor, a sobie
> skasowała cały przód. VW to jednak dobra marka ;-)

No, jak się czasem trochę zarysuje, można zaszpachlować.

Qra

72. Data: 2012-01-05 18:22:30

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea"

> http://www.demoty.pl/gdy-dziewczyna-mowi-niewazne-oz
nacza-to-glownie-jedno-32245

> Ależ zawsze dyskutujemy, z naszym wyobrażenie o domniemaniach i
> przekonaniach współdyskutanta.
> Teraz, wychodzi że po mojej kwestii "Rediemu chodzi o 2" zdanie "A, to
> jest jasne" było niesłusznym domniemaniem potwierdzenia 2.

> Po prostu nie lubi :)

> Moje zrozumienie ma po prostu niesłuszne nawyki ;).
> Jako dużo mniej skomplikowany emocjonalnie od kobiet stwór, nie potrafię
> również odgadnąć ukrytych między wierszami znaczeń ich wypowiedzi.
nie martw się tym :)
najważniejsze, byś nie czepiał się słówek ;)

kiwiko

73. Data: 2012-01-05 20:50:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 10:09, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> http://www.demoty.pl/gdy-dziewczyna-mowi-niewazne-oz
nacza-to-glownie-jedno-32245

False analogy ;) DAŁAM wyjaśnienie. A jeśli jeszcze coś nie jest jasne,
to zaraz dopowiem. ;)

> Ależ zawsze dyskutujemy, z naszym wyobrażenie o domniemaniach i
> przekonaniach współdyskutanta.

Ale ja przecież napisałam, że to nie miała być analogia. A jeśli
analogia, to opiera się tylko na tym, że w obu przypadkach chodzi o
gotówkę. Cała dyskusja z mojej perspektywy wyglądała mniej więcej tak (i
tu następuje analogia ;) ) - wyobraźmy sobie, że toczy się wątek na
temat zakupu kieliszków, na co Redi:
- Mnie ten temat nie dotyczy, bo ja w ogóle nie piję.
Tu medea z emotikonem żarciku - Mleka też nie?
Na to olo: [i tu następuje wykład na temat różnicy między piciem mleka a
piciem alkoholu, począwszy od innych walorów smakowych, poprzez wpływ na
zdrowie obu napojów, a skończywszy na wyrzutach w sprawie braku logiki].
Scenariusz na dobry czeski film, jak dla mnie. ;)

> Teraz, wychodzi że po mojej kwestii "Rediemu chodzi o 2" zdanie "A, to
> jest jasne" było niesłusznym domniemaniem potwierdzenia 2.

> Po prostu nie lubi :)

I to właśnie jest jasne od początku chyba dla wszystkich, stąd moja
uwaga na temat fałszywego powodu w postaci braku gotówki. :)

> Moje zrozumienie ma po prostu niesłuszne nawyki ;).

I tu muszę przyznać Ci rację. :)

> Jako dużo mniej skomplikowany emocjonalnie od kobiet stwór, nie
> potrafię również odgadnąć ukrytych między wierszami znaczeń ich
> wypowiedzi.

A czasem nawet tych wprost napisanych. :)
Przyznam jedynie, że za pierwszym razem w pośpiechu nie przycięłam
cytatu (alibo za mało wycięłam), co też mogło wprowadzić zamieszanie.

Ewa

74. Data: 2012-01-05 21:01:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 12:25, Paulinka pisze:

> Tż miał dwie stłuczki w życiu. W obu przypadkach wjechały w niego miłe
> panie ;) Na szczęście obie miały ubezpieczenie w PZU, więc po tygodniu
> sprawa była załatwiona z kasą, a po kolejnym tyg. z naprawą.
> Za to jednej było mi naprawdę szkoda, nowiutką 'cytrynką' z salonu nie
> wyrobiła na parkingu w Carrefourze, nam stłukła tylko reflektor, a
> sobie skasowała cały przód. VW to jednak dobra marka ;-)

Mnie się chyba 3 razy w życiu zdarzyło zarysować lakier właśnie na
parkingu. Pech chciał, że 2 ostatnie razy miały miejsce w ciągu
ostatnich 4 miesięcy. Za pierwszym razem w ciągu tygodnia miałam sprawę
załatwioną. Teraz się sprawa przeciąga. NB Też mam tylko zarysowany
lakier, a samochód, o który zahaczyłam, stracił pół zderzaka i
reflektor, a większy był od mojego. ;)

> Dalej i to sporo dalej w stronę Obornik Śl.

> Jeden autobus co pół godziny i do przystanku jakiś kilometr :-)

Uuu, to rozumiem ten nagły pęd do jeżdżenia. ;)

Ewa

75. Data: 2012-01-05 21:12:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Uuu, to rozumiem ten nagły pęd do jeżdżenia. ;)

Ostatnio 4h od wyjścia z domu do powrotu zajęło mi pojechanie z Mają po
chłopaków do szkoły i zrobienie takich normalnych zakupów w drodze
powrotnej (dobra to było przed świętami, więc i kolejki większe niż zwykle).
To jest dobre dla jakiś kamikadze.

--

Paulinka

76. Data: 2012-01-05 21:38:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-05 22:12, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

A to Biedronki nie macie?

Qra

77. Data: 2012-01-05 21:43:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 22:12, Paulinka pisze:
> (dobra to było przed świętami, więc i kolejki większe niż zwykle).

Poza tym z dzieciakami się też wolniej przemieszcza. A zwłaszcza z trójką.

> To jest dobre dla jakiś kamikadze.

A ja dziś miałam takiego autobusowego farta, że aż się zaczęłam
zastanawiać, czy jakieś Oko Opatrzności na mnie nie spogląda. ;)
Zwiał nam sprzed nosa autobus. Miałyśmy z Mają czekać na następny
minimum 15 minut, no i nie zdążyłybyśmy na przesiadkę, aż tu nagle
przyjechał jakiś Polbus, który jeździ co godzinę akurat tam, gdzie
chciałyśmy bezpośrednio. Koniec końców z Wojnowa na dworzec PKS
zajechałyśmy w pół godziny w szczycie.

Ewa

78. Data: 2012-01-05 21:46:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-05 22:43, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> przyjechał jakiś Polbus, który jeździ co godzinę akurat tam, gdzie
> chciałyśmy bezpośrednio. Koniec końców z Wojnowa na dworzec PKS

Może to jakieś olo opatrzmości.

Qra

79. Data: 2012-01-05 22:01:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-05 22:12, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A to Biedronki nie macie?

A tam kolejek nie ma? U nas Biedronka to skarb osiedlowy, ludzi więcej,
niż towaru na półkach.

--

Paulinka

80. Data: 2012-01-05 22:02:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-05 23:01, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

Ale blisko. Jechania nie ma.

Qra

Starość
Zdrowych i wesołych! :)