Ile kosztuje hormon wzrostu ?

1. Data: 2003-07-04 13:54:50

Temat: Ile kosztuje hormon wzrostu ?
Od: "Woj" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje hormon wzrostu ?
i jak go otrzymać ?

--

___________________________________
Until faints !!!!

Wojtek_26 GG_749019 ICQ_120555669

2. Data: 2003-07-04 14:50:44

Temat: Re: Ile kosztuje hormon wzrostu ?
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Jul 2003 15:54:50 +0200, Woj wrote:

> Ile kosztuje hormon wzrostu ?
> i jak go otrzyma? ?

Dla osób z medycznymi wskazaniami do jego podawania - jest bezpłatny.
Otrzymuje się go za pośrednictwem ośrodka, gdzie somatotropinowa
niewydolność przysadki została zdiagnozowana.
Dotyczy to oczywiście dzieci.
Z tego co wiem, firmy produkujące HGH działały w kierunku rejestracji
tego preparatu również w leczeniu somatotropinowej niewydolności
przysadki u dorosłych - ale nie jestem pewny jaki jest obecnie stan
przepisów. Tak czy inaczej przy istnieniu wskazań do leczenia - lek jest
darmo. Przynajmniej był, kiedy się tym interesowałem.

A jeśli masz na myśli inne sytuacje (to znaczy podawanie HGH bez wskazań
- 'co by masę pakować na siłówce' na przykład) - to kompletnie NTG.

Mój przyjaciel, który ma conieco wspólnego z tym preparatem mówił mi
ostatnio, że ktoś nagabywał go do sprzedania jakiejś partii tegoż poza
przetargami. Kiedy usłyszał jakie ceny wchodzą w grę - stwierdził, że on
dziękuje, i że znacznie taniej kupi taki sprowadzany (na lewo
oczywiście) z Chin i Rosji. Tyle, że te preparaty o ile wiem nie są
otrzymywane biotechnologicznie... (czyli - łopatologicznie rzecz ujmując
- istnieje w ich przypadku ryzyko zarażenia chorobami prionowymi)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2003-07-04 17:58:46

Od: "Woj" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki,
skoro nie biotechnologicznie to skad od wołów, świń ? czy też od martwych
ludzi, i mozesz napisac tak orientacyjnie ile kosztuje od chinczykow, nie
chce na razie kupowac ale chcialbym wiedziec, kiedys slyszalem ze seria
kosztuje 200 tys nowych zl, ale to chyba nie prawda ?

4. Data: 2003-07-05 08:08:12

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Jul 2003 19:58:46 +0200, Woj wrote:

> [...]
> chce na razie kupowac ale chcialbym wiedziec, kiedys slyszalem ze seria
> kosztuje 200 tys nowych zl, ale to chyba nie prawda ?

Nie mogę napisać, bo nie mam pojęcia, a nawet jeśli bym miał - tez bym
nie napisał. Jestem lekarzem, w związku z tym potępiam doping.

I powtarzam: NTG.

Dla mnie EOT.

5. Data: 2003-08-06 14:59:35

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego wieku mozna podawac hormon wzrostu i wogole gdzie się udać na
jakie badania i jak otrzymac cos takiego ??
Czy osoba 20 letnia moze brac taki hormon ??

nasdak
Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jcpxd0xfwg22.dlg@always.coca.cola...

6. Data: 2003-08-07 06:32:20

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Aug 2003 16:59:35 +0200, <n...@o...pl> wrote:

> Do jakiego wieku mozna podawac hormon wzrostu i wogole gdzie się udać na
> jakie badania i jak otrzymac cos takiego ??

Będę konkretny:
Wskazania ustala endokrynolog.

> Czy osoba 20 letnia moze brac taki hormon ??

Jeśli ma wskazania - to tak.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

Mocloxil
Hemoroidy?
NICI CHIRURGICZNE FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA)-SPRZE DAM
NICI CHIRURGICZNE SPRZEDAM FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA)
egzamin na medycyn