Ile kosztuje szybkowar Zeptera ?

1. Data: 1999-12-22 12:30:20

Temat: Ile kosztuje szybkowar Zeptera ?
Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@p...bptnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I czy jest bezpieczny ?

Pozdrówka,
ZN.

1. Data: 1999-12-22 12:52:36

Temat: Re: Ile kosztuje szybkowar Zeptera ?
Od: "Michał B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia, ale:
Uwazaj bo grupowicz Ostry sie, cytuje:"wkurzy" i zabroni Ci wymieniac opinii
n.t. urzadzen reklamowanych na prezentacjach domowych na tej liscie.

Grupowiczu Ostry! Co Ty na to? (i na kilka moich postow temat:"Thermomix
....")
--
Michal B...@p...onet.pl

Zbigniew Nowacki napisał(a) w wiadomości: <83qcln$fm6$1@news.telbank.pl>...

1. Data: 1999-12-22 16:18:44

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> n.t. urzadzen reklamowanych na prezentacjach domowych na tej liscie.
>
> Grupowiczu Ostry! Co Ty na to? (i na kilka moich postow temat:"Thermomix

Przestan sie czepiac, bo robisz sie nudny.
Chyba, ze chcesz polecic inne urzadzenie, ktore zastepuje takze szybkowar
:)))) (bo przeciez zastepuje wszystko w kuchni)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-23 11:08:19

Od: "Michał B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości: <83sjpm$out$1@flis.man.torun.pl>...
>No cóż, ten post dobitnie świadczy o tym, że mnie nie zrozumiałeś

Przyznaje nie zrozumialem. Odpowiedz prosze (po przeczytaniu oczywiscie) na
post "Re: Thermomix-slyszeliscie?" z dnia 22-12-99 wyslany o 9.00. To
mogloby mi pomoc w interpracji Twoich przeslanek.
"....jezeli nie to dlaczego?"
--
Michal B...@p...onet.pl
PS
>Dziewczyna pyta ile kosztuje i czy warto mieć
Po czym wnosisz, ze dziewczyna?

Re: Jedzenie
Re: restauracje, bary, knajpy i inne
Re: Krewetki