Ile można żreć Sudafedu? :)

1. Data: 2006-05-08 20:33:34

Temat: Ile można żreć Sudafedu? :)
Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, nie jestem maturzystą ani studentem przygotowującym się do sesji :)
Mam alergię i w zasadzie jedyne, co mi pomaga, to codziennie brany Allertec
i Sudafed. Sam Allertec nie wystarcza - po nim ustępują drobniejsze objawy
typu swędzenie oczu, uszu i podniebienia :) Natomiast z nosa leje się nadal.
No i na to pomaga Sudafed. Ale czy jego można długo brać? Na opakowaniu jest
np. napisane, że dzieciom nie można podawać dłużej niż 4 dni. A jak ja mam
alergię np. przez 1-2 miesiące? I w zasadzie przez 1-2 miesiące mam
nieprzerwany smarkotok. Oczywiście w/w kombinacja pomaga w sporym stopniu -
ale czy mi nie zaszkodzi na coś innego?

P.

2. Data: 2006-05-09 07:31:43

Temat: Re: Ile można żreć Sudafedu? :)
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz próbować zastapic go kroplami do nosa (ale nie tymi
obkurczającymi),np. Otrivin allergy.

3. Data: 2006-05-09 14:28:21

Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <j...@g...pl> wrote:
> możesz próbować zastapic go kroplami do nosa (ale nie tymi
> obkurczającymi),np. Otrivin allergy.

Spróbuję. Jak wczoraj wziąłem w ciągu całego dnia 3 Sudafedy, to
poszedłszy spać o 23, następnego dnia obudziłem się o 3 rano :)
Nie wiedząc co ze sobą zrobić o 5 rano poszedłem na spacer :)

Tak więc jednak spróbuję krople.

P.

Czy to prawda? gastrolog a gastroenterolog
Dlaczego Telfast na recepte?
prosba o przetlumaczenie
przeziębienie - nie sposób pokonać
Skin-Laser-Studio(Katowi ce)