Skin-Laser-Studio(Katowice)

1. Data: 2006-05-08 10:54:57

Temat: Skin-Laser-Studio(Katowice)
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś z Was korzystał może z usług Skin-Laser-Studio w Katowicach przy
ul. Mickiewicza? Chodzi mi o laserowe usuwanie brodawek, czy są efekty?
Pozdrawiam Asia

2. Data: 2006-05-08 18:45:59

Temat: Re: Skin-Laser-Studio(Katowice)
Od: klawy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 May 2006 12:54:57 +0200, k...@o...pl napisał(a):

> Witam, czy ktoś z Was korzystał może z usług Skin-Laser-Studio w Katowicach przy
> ul. Mickiewicza? Chodzi mi o laserowe usuwanie brodawek, czy są efekty?

Ja korzystałem z usług konkurencji czyli Kriomed.
Też w katowicach. Moge powiedzieć tylko same dobre rzeczy.
Profesionalna obsługa. Zabieg trwał coś z 30 min. Za 8 brodawek wzieli
chyba 350 zł. Zrobili dobrze za 1 razem, zero nawrotów.
Laser chirurgiczny (Co2). Pomimo znieczulenia, boli jak cholera.

Płacisz raz, za wizyty kontrolne + ewentualne poprawki już nie.

3. Data: 2006-05-08 18:53:57

Od: z <b...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie jest nawrót po 10 latach. Na razie niewielki i bez przebarwienia,
czyli w kolorze skóry. Ogólnie usówanie nowotworów jest bezpieczniejsze
poprzez chirurgię plastyczną ale za to bardziej widoczne.

4. Data: 2006-05-09 15:58:26

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

klawy napisał(a):

> Laser chirurgiczny (Co2). Pomimo znieczulenia, boli jak cholera.

A jakie to było znieczulenie? Pytam bo ja miałem usuwane w Krakowie, też
CO2, znieczulenie zastrzykiem miejscowym i to on najbardziej bolał.
Lasera praktycznie nie czułem. Szło zasnąć na fotelu.

ps

5. Data: 2006-05-10 11:54:04

Od: anonim <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 May 2006 17:58:26 +0200, psb napisał(a):

> A jakie to było znieczulenie? Pytam bo ja miałem usuwane w Krakowie, też
> CO2, znieczulenie zastrzykiem miejscowym i to on najbardziej bolał.
> Lasera praktycznie nie czułem. Szło zasnąć na fotelu.

Zastrzyk miejscowo, bolało, że się skręcałem i pociłem.

Alergia - cetyryzyna
okulista - Katowice
recepty
studia
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny