Alergia - cetyryzyna

1. Data: 2006-05-08 09:21:00

Temat: Alergia - cetyryzyna
Od: "Rdzenny" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem alergikiem uczulonym glownie na drzewa i rozne gatunki traw. Nie
mam astmy, a jedyne objawy z jakimi mam do czynienia to katar i
swedzenie oczu. W dziecinstwie przechodzilem kilka (-nascie?) kuracji
odczulajacych, bralem wiele szczepionek, nie pomoglo w zasadzie nic
(choc moze pomoglo, bo jak pisze - astmy nie mam).
Jeszcze w ubieglym roku pomagalo mi regularne zazywanie cetyryzyny,
objawy znikaly niemal w 100%. Przewaznie kupowalem Amertil Biofarmu
albo Cetalergin Polfy. Przy ich wyborze kierowalem sie glownie cena, sa
o polowe tansze od Zyrtecu UCB. W tym roku, gdy zaczely sie objawy,
wrocilem do zeszlorocznej strategii, ale okazalo sie, ze jest juz
nieskuteczna - objawy nie mijaja i sa bardzo silne.
Czy Waszym zdaniem powinienem (oprocz wizyty u alergologa, oczywiscie)
sprobowac drozszych wersji cetyryzyny? Czym tak naprawde rozni sie
jakosc substancji aktywnej w drozszych i tanszych lekach? Czy chodzi
tylko o koszty marki i jej marketingu?
A moze powinienem uzyc innego srodka? Od razu mowie, ze loratydyna
odpada - jestem po niej senny i zmeczony. Co w takim razie mozecie mi
polecic?
Dzieki za rzeczowe odpowiedzi,
R.

2. Data: 2006-05-08 09:31:50

Temat: Re: Alergia - cetyryzyna
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj Telfastu.
Pozdrawiam. Marta

3. Data: 2006-05-08 09:40:12

Od: "Rdzenny" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ferne Oleane wrote:
> Spróbuj Telfastu.

Czy to lek bezreceptowy? Czytam tez, ze wskazania do stosowania to
leczenie przewleklej idiopatycznej pokrzywki, a takowa u mnie nie
wystepuje...
Pzdr,
R.

4. Data: 2006-05-08 09:42:48

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rdzenny" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

[...]

Niestety jest to lek na receptę.
Ja biorę go na katar alergiczny bo po cetyryzynie i loratadynie mi się spać
chce.
Siostra też to bierze - ma silne uczulenie na koty, które bardzo chcą spać z
nią w łóżku.
Pozdrawiam. Marta

okulista - Katowice
recepty
studia
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
dlaczego wydychamy parę wodną?