Ile rośnie włos?

1. Data: 2004-05-29 06:58:07

Temat: Ile rośnie włos?
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ciekawi mnie jak szybko rosną włosy. Ile tak mniej więcej trwa zanim urośnie
cm włosów?
Pozdr
Dippi

1. Data: 2004-05-29 07:11:36

Temat: Re: Ile rośnie włos?
Od: "jasper [szn ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Ciekawi mnie jak szybko rosną włosy. Ile tak mniej więcej trwa zanim
> [...]

mi srednio miesiecznie wlosy rosna ok 1.5-2 cm

jasper

1. Data: 2004-05-29 07:14:09

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

dippi wrote:

> Witam
> Ciekawi mnie jak szybko rosną włosy. Ile tak mniej więcej trwa zanim urośnie
> cm włosów?

Cecha osobnicza. Niektorym 1cm na miesiac, mi na przyklad dwa i pol.
OIDP mozna im w tym pomoc odpowiednim odzywianiem. No i oczywiscie
dlugosc "wizualna" zalezy od pielegnacji - jesli lamia sie i wypadaja,
zanim maja szanse urosnac, to beda krotsze.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-29 09:52:51

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dippi:

> Ciekawi mnie jak szybko rosną włosy. Ile tak mniej więcej trwa zanim urośnie
> cm włosów?

Juz wiesz - srednio ok. 1-2 cm na miesiac. Ja jeszcze dodam, ze przy regularnym
stosowaniu Henna Treatment Wax moje wlosy rosna szybciej, z tego, co tu czytalam,
inne dziewczyny maja podobne doswiadczenia.

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-05-29 15:03:15

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy regularnym
> stosowaniu Henna Treatment Wax moje wlosy rosna szybciej,

A co to jest za cudo, gdzie to można kupić, ile kosztuje i czy nadaje się na
włosy blond dodatkowo rozjaśnione balejażem?

Pozdrawiam
Aga G.

1. Data: 2004-05-29 15:35:20

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga G." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A co to jest za cudo, gdzie to można kupić, ile kosztuje i czy nadaje się
na
> włosy blond dodatkowo rozjaśnione balejażem?

to "cudo" kupuje sie w aptece, jest w roznych pojemnosciach wiec cena waha
sie od 10 zl do ponad 20. ma takze wersje zo włosów blond, z rumiankiem.
zreszta tutaj jest wiecej informacji: http://tinyurl.com/2a63u
pozdr

Samoopalacz
dopalacz Ziaja Sopot do opalania czy dobry do solarium?
maseczka błotna [Avon]
olej rzepakowy a oliwka z oliwek
Lakier firmy Delia