Ile trwa urlop macierzyński ...

1. Data: 2003-02-13 08:30:36

Temat: Ile trwa urlop macierzyński ...
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ile na nim płacą? Najprawdopodobniej rozpocznę ten urlop od września,
rozumiem, ze potem urlop wychowawczy jest bezpłatny...
z gory dziękuję za wszystkie informacje

2. Data: 2003-02-14 06:32:33

Temat: Re: Ile trwa urlop macierzyński ...
Od: "Iga" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Zgromadzilam juz sporo dokumentow dot. urlopu i innych spraw zwiazanych z
ciaza i macierzynstwem, ale ile dostaje sie na macierzynskim nie wiem-
bazowalam na przekonaniu iz srednia z ostatniego roku:-)

Zapraszam na priv- przede mna jeszcze 5miesiecy:-))

Art. 180. § 1. Pracownicy przysługuje urlop macierzyński w wymiarze:

1) 16 tygodni przy pierwszym porodzie,
2) 18 tygodni przy każdym następnym porodzie,
3) 26 tygodni w przypadku urodzenia więcej niż jednego dziecka przy jednym
porodzie.
Pozdrawiam
Gria

3. Data: 2003-02-16 20:36:54

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I ile na nim płacą? Najprawdopodobniej rozpocznę ten urlop od września,
> rozumiem, ze potem urlop wychowawczy jest bezpłatny...

Płaca mniej wiecej tyle, ile sie zarabiało. A urlop wychowawczy jest przez
dwa lata płatny, jesli na 1 os. w rodzinie nie jest wiecej niz 548 zł netto
(ta suma do końca maja 2003, później pewnie zmienią). W tej chwili zasiłek
wychowawczy do 318,10 zł dla osoby zamężnej, 505,80 zł dla samotnej.
Pozdrawiam
Ania

urlop
PILNE! - Podstawa programowa z geografii
szukam nauczycieli - oferta wydawnicza
[NTG?] język rosyjski / certyfikat międzynarodowy / lektor / nauczycielka / tłumacz
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...