Ile wody procentowo w ciele?

1. Data: 2003-08-21 10:15:19

Temat: Ile wody procentowo w ciele?
Od: "polny konik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Wam!
Może się Was zapytam, może ktoś wie...
Ile wody procentowo może zawierać ludzkie zdrowe ciało? Od ilu procent jest za
dużo? Są w ogóle takie normy?
pozdrawiam wszystkich
polny konik

2. Data: 2003-08-21 10:35:32

Temat: Re: Ile wody procentowo w ciele?
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "polny konik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej Wam!
> Może się Was zapytam, może ktoś wie...
> Ile wody procentowo może zawierać ludzkie zdrowe ciało? Od ilu procent
jest za
> dużo? Są w ogóle takie normy
Cialo czlowieka to 75 % wody.Pisze to z pamieci,wiec zrodel nie podaje.Krew
to 85% wody.Odwodnienie o 20% jest juz bardzo groźne.Norm nie ma-ale moge
sie mylic.Nie ma badan,ktore by okreslily zawartosc wody,mozna sadzic to po
wzroscie ,spadku masy ciala; oraz po hematokrycie.Niemniej moze wypowie sie
ktos,kto pamieta lepiej,ja pisze z glowy.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-08-21 16:55:51

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik polny konik napisał:

> Może się Was zapytam, może ktoś wie...
> Ile wody procentowo może zawierać ludzkie zdrowe ciało? Od ilu procent jest za
> dużo? Są w ogóle takie normy?

Wedlug instrukcji do mojej wagi, ktora jakoby mierzy oprocz masy
ciala wlasnie zawartosci tluszczu i wody w ciele (srednio chce mi
sie wierzyc, ze to wiarygodny pomiar, no ale) powinno to wygladac
mniej wiecej tak:

wiek kobiety mezczyzni
15-39 52-55% 60-65%
40-70 45-48% 50-55%

U kobiet mniej, poniewaz ich cialo zawiera wiecej tluszczu, niz cialo
mezczyzny. Ciala dzieci i trenujacych wyczynowo powinny miec zawartosc
wody wyzsza (do 70%).

Pozdrawiam :)

Barbara Anna (nowa na grupie)

4. Data: 2003-08-22 07:05:56

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wedlug instrukcji do mojej wagi, ktora jakoby mierzy oprocz masy
> ciala wlasnie zawartosci tluszczu i wody w ciele (srednio chce mi
> sie wierzyc, ze to wiarygodny pomiar, no ale)
a wlasnie,zaobsewowoalam to na swojej skadinad dobrej wadze-po oddaniu
moczu,zmniejszyla sie waga-to dobrze,znak ze waga dobrze wazy i zmniejszyla
sie zawartosc % tluszczu o 1% to znak,ze zle wazy...
Pozdrawiam Hafsa

> Barbara Anna (nowa na grupie)

Witamy!!!!!!

h...@g...pl

5. Data: 2003-08-22 12:26:06

Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiek       kobiety    mezczyzni
> 15-39      52-55%     60-65%
> 40-70      45-48%     50-55%
> Barbara Anna (nowa na grupie)

Witam i dziękuję. Chyba niedokładnie postawiłam pytanie. Właściwie chciałam
wiedzieć, ile mięśni, tłuszczu, kości i wody powinien zawierać organizm. Są
takie wagi, które to mierzą, ale po co mi dane, jeżeli nie znam "wytycznych"...
Pozdrawiam również
polny konik

siemie lniane
dieta po porodzie