158 i 50 kg

1. Data: 2003-08-19 13:54:12

Temat: 158 i 50 kg
Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile w wieku 16 lat powinnam wazyc przy wzroscie ok. 158 ? bo ja chcialabym
40 kg.... odchudzalam sie i w ciagu 2 tygodni stracilam 7 kg (z 56 na 48),
potem przytylam i teraz znow cche sie odchudzic...mialam glodowke i ostre
cwiczenia teraz probuje z tym wszystkim walczyc i jesc normalnie, ale jak
zaczne jednego dnia jesc normalnie to nastepnego ganie siebie w myslach....
i tak np. od jutra postanowilam nie jesc nic znowu.... znaczy ok. 16 obiad,
bo to musze.......

--
Tusia i Kubusia(Busia) - 4 letnia swinka morska :)
t...@w...pl

2. Data: 2003-08-19 14:05:23

Temat: Re: 158 i 50 kg
Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia wrote:
> [...]
> i tak np. od jutra postanowilam nie jesc nic znowu.... znaczy ok. 16 obiad,

Chyba zupelnie Ci rozum odjelo i prosisz sie o klopoty , fakt - calkiem
to mozliwe
- wkoncu mozg odzywia sie weglowodanami ...

W Twoim wieku nie mysl o wadze , nie mowiac juz o glodowkach i podobnych
glupotach , a sniadanie to najwazniejszy posilek , wiec robisz wszystko
dokladnie
na odwrot . Nic dziwnego ze waga skacze , a zdrowia coraz mniej ...

Proto

3. Data: 2003-08-19 14:12:09

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proto" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dokladnie
> na odwrot . Nic dziwnego ze waga skacze , a zdrowia coraz mniej ...

czyli co, powinnam jesc 5 mniejszych posilkow? mi w ogole teraz trudno
zmusic sie do zjedzenia czegokolwiek..... bo pojawia sie cos na wzor
wyrzutow.... ze bede gruba...

--
Tusia i Kubusia(Busia) - 4 letnia swinka morska :)

4. Data: 2003-08-19 14:14:31

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tusia w wiadomości news:bhtb9q$fba$1@news.onet.pl pisze:

> czyli co, powinnam jesc 5 mniejszych posilkow? mi w ogole teraz trudno
> zmusic sie do zjedzenia czegokolwiek..... bo pojawia sie cos na wzor
> wyrzutow.... ze bede gruba...

No to jestes na najlepszej drodze do anoreksji lub bulimii. Moze zacznij od
psychologa?

5. Data: 2003-08-19 14:18:11

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhtbf3$nib$1@inews.gazeta.pl...

> No to jestes na najlepszej drodze do anoreksji lub bulimii. Moze zacznij
od
> psychologa?

a czy samemu nie poradze sobie z tym ? a jako 2 pyt: co jest nazywane
anoreksja - myslenie + dzialanie w tym kierunku czy samo dzialanie ?

--
Tusia i Kubusia(Busia) - 4 letnia swinka morska :)

6. Data: 2003-08-19 14:32:52

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tusia w wiadomości news:bhtbjb$g1n$1@news.onet.pl pisze:

> a czy samemu nie poradze sobie z tym ? a jako 2 pyt: co jest nazywane
> anoreksja - myslenie + dzialanie w tym kierunku czy samo dzialanie ?

Oba zaburzenia maja zrodlo w psychice i tam sie zaczynaja. Co do twojego
pytania o wage: twoje BMI (body mass index) to 20. Norma to 18.5 do 24.9.
Nadwage mialabys wtedy, gdybys wazyla powyzej 62 kg. Wazac 40 kg mialabys
BMI rowne 16, czyli duza niedowage.

7. Data: 2003-08-19 14:36:16

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhtchg$siq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Nadwage mialabys wtedy, gdybys wazyla powyzej 62 kg. Wazac 40 kg mialabys

czyli ile max. moge schudnac ?

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)

8. Data: 2003-08-19 14:42:09

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tusia w wiadomości news:bhtcla$ilp$1@news.onet.pl pisze:

> czyli ile max. moge schudnac ?

A po co? Masz idealna wage. Jesli nie odpowiada Ci to i owo w figurze, to
popracuj nad tym odp. cwiczeniami. Jednak moim skromnym zdaniem dziewczyna w
twoim wieku nie powinna zajmowac sie ogladaniem tylka w lustrze i dietami
odchudzajacymi, tylko szkola.

9. Data: 2003-08-19 14:45:18

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhtd2t$1f3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> twoim wieku nie powinna zajmowac sie ogladaniem tylka w lustrze i dietami

czyli zostaja mi tylko cwiczenia a nie glodowka itd... ? i ze glodowka nie
ma sensu ?

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)
c...@f...onet.pl

10. Data: 2003-08-19 14:48:54

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tusia w wiadomości news:bhtd68$jtp$1@news.onet.pl pisze:

> czyli zostaja mi tylko cwiczenia a nie glodowka itd... ? i ze
> glodowka nie ma sensu ?

Nie ma, zwazywszy na wage (dobra) i wiek (wciaz sie rozwijasz i dieta
odchudzajaca moglaby rozregulowac twoj organizm). Moze basen?

cellulitis i dieta
Atkins- prośba o tygodniowe menu
Przyswajanie białka
OT [DO] alt.pl.dieta.optymalna