Ile za ogrodzenie działki

1. Data: 2003-08-29 10:35:07

Temat: Ile za ogrodzenie działki
Od: "Piotr" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie wiecie ile się płaci za robociznę ogrodzenie słupki siatka
podmurówka

Piotr

2. Data: 2003-08-29 17:26:37

Temat: Re: Ile za ogrodzenie działki
Od: "Hungar" <l...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Ja płaciłem za 130 m. ogrodzenia z siatki 850,00 zł. ale podmurówka zrobiona
była z gotowych, betonowych prefabrykatów.

Pozdrowienia

hungar

3. Data: 2003-08-29 19:29:13

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy nie wiecie ile się płaci za robociznę ogrodzenie słupki siatka
> podmurówka

Ja płaciłam 25 zł za słupek i 12 zł za siatkę dwumetrową. Do tego dochodzą
jeszcze naciągi, drut, cement, kapturki, ale to już grosze. Robocizna 20 zł
od metra. Podmurówke planuję w przyszłym roku i oni chcą 10 zł od metra.
Goldie

4. Data: 2003-08-30 21:19:28

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Ja za ogrodzenie w okolicah Wawy płace za mb 70 PLN za siatka na słupkach i
cokół, i 35 za siatka na słupkach bez cokołu. W to jest wliczona przesuwana
brama 4m i furtka.
Pozdrawiam
Magda

winorosl