Ile zarabia mgr w firmie farmaceutycznej ?

1. Data: 2005-12-31 19:02:15

Temat: Ile zarabia mgr w firmie farmaceutycznej ?
Od: "Katarzyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - ile zarabia mgr farmacji pracujący w firmie farmaceutycznej?
Pozdrawiam Katarzyna

2. Data: 2006-02-28 20:10:23

Temat: Re: Ile zarabia mgr w firmie farmaceutycznej ?
Od: Luca <luca_no_spam@lekam_no_s.pam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):
> Mam pytanie - ile zarabia mgr farmacji pracujący w firmie farmaceutycznej?
> Pozdrawiam Katarzyna

A co ten magister miałby robić?

Pozdr

3. Data: 2006-03-01 12:47:44

Od: "Mariusz Nowak" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy w jakiej firmie i na jakim stanowisku np. od 11.000pln do 60.000pln
I nie dziw się np. pilot samolotu Lotu 40.000pln.

4. Data: 2006-03-01 20:55:21

Od: "Stanisław Paluch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jestes glupi

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2006-03-03 20:45:29

Od: Luca <luca_no_spam@lekam_no_s.pam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Nowak napisał(a):
> Zależy w jakiej firmie i na jakim stanowisku np. od 11.000pln do 60.000pln
> I nie dziw się np. pilot samolotu Lotu 40.000pln.

Brutto? Netto? Tara?

Rocznie?

Bo wg mnie rep ma jakieś 2 500 na reke miesiecznie, chyba że nie o tej
samej Polsce mówimy?

Eldorado było ale 8 lat temu.

Pozdr
Luca