Ile zarabia nauczyciel dyplomowany???

1. Data: 2004-11-21 15:48:15

Temat: Ile zarabia nauczyciel dyplomowany???
Od: "Karol G." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę udzielcie mi odp na to nurtujące mnie pytanie

2. Data: 2004-11-21 15:58:27

Temat: Re: Ile zarabia nauczyciel dyplomowany???
Od: "Agnieszka P." <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brutto zarabia 1999 zł bez dodatków:)

3. Data: 2004-11-21 15:58:48

Od: "Kaśka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brutto zarabia 1999 zl bez dodatków

4. Data: 2004-12-08 12:31:54

Od: "Ewa Janczyk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Zdecydowanie za mało, biorąc pod uwagę nakład swojej pracy!!!!!
Ewa

5. Data: 2004-12-14 21:41:05

Od: "Jarek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Janczyk" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
> Zdecydowanie za mało, biorąc pod uwagę nakład swojej pracy!!!!!
> Ewa
> Użytkownik "Karol G." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

obowiazki eksperta komisji egzaminacyjnej
skąd brać praktylantów?
Zimowiska dla młodzieży, wycieczki szkolne
Pomocy! Zmienić, czy nie?
Petycja - prośba o wpisanie się ::