Immuran

1. Data: 2000-02-09 06:40:27

Temat: Immuran
Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o odpowiedz - lekarzy. Czy leczenie Immuranem to jest
chemioterapia?

2. Data: 2000-02-09 08:05:45

Temat: Odp: Immuran
Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze o odpowiedz - lekarzy. Czy leczenie Immuranem to jest
> chemioterapia?

Nie.
Wojtek

3. Data: 2000-02-09 08:22:38

Temat: Odp: Immuran uzupełnienie
Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
> Wojtek

Dokładnie: chemioterapia to leczenie zakażeń i nowotworów za pomocą
leków syntetycznych. Lecz w ogólnym rozumieniu to ogólnie stosowanie
leków syntetycznych. W medycynie zwyczajowo przyjmuje się tę pierwszą
definicję.
Wojtek

4. Data: 2000-02-10 06:15:08

Temat: Re: Odp: Immuran uzupełnienie
Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Odp: Immuran uzupe?nienie
From: "Wojtek" <w...@p...wp.pl>
Date: Wed, Feb 9, 2000 03:22 EST

> Nie.
> Wojtek

Dok?adnie: chemioterapia to leczenie zaka?e? i nowotworów za pomoc?
leków syntetycznych. Lecz w ogólnym rozumieniu to ogólnie stosowanie
leków syntetycznych. W medycynie zwyczajowo przyjmuje si? t? pierwsz?
definicj?.
Wojtek

Bardzo dziekuje Ci Wojtek za odpowiedz.
Pozdrowienia:)

5. Data: 2000-02-13 22:04:39

Temat: Re: Immuran
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

w...@a...com (WitchSA8) rzecze:
>Bardzo prosze o odpowiedz - lekarzy. Czy leczenie Immuranem to jest
>chemioterapia?

Azatiopryna (substancja czynna w Imuranie) ma działanie immunosupresyjne,
czyli jako analog, wbudowany do kwasu nukleinowego w miejsce zasad
purynowych, hamuje syntezę DNA, RNA oraz nukleotydów o znaczeniu
energetycznym. W ten sposób zaburzeniu ulega nie tylko transkrypcja i
replikacja komórkowa, ale hamowany jest także metabolizm wewnątrzkomórkowy
i inne podstawowe dla komórki funkcje życiowe.

[Zrodlo: Pharmindex98]

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

6. Data: 2000-02-13 23:15:11

Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Immuran
From: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl>
Date: Sun, Feb 13, 2000 17:04 EST

Witam !

w...@a...com (WitchSA8) rzecze:
>Bardzo prosze o odpowiedz - lekarzy. Czy leczenie Immuranem to jest
>chemioterapia?

Azatiopryna (substancja czynna w Imuranie) ma dzia?anie immunosupresyjne,
czyli jako analog, wbudowany do kwasu nukleinowego w miejsce zasad
purynowych, hamuje syntez? DNA, RNA oraz nukleotydów o znaczeniu
energetycznym. W ten sposób zaburzeniu ulega nie tylko transkrypcja i
replikacja komórkowa, ale hamowany jest tak?e metabolizm wewn?trzkomórkowy
i inne podstawowe dla komórki funkcje ?yciowe.

[Zrodlo: Pharmindex98]

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!
[...]

Dziekuje bardzo za odpowiedz aczkolwiek jestem laikiem w dziedzinie med. i to
wyjasnienie jest dla mnie niezbyt zrozumiale.
Pozdrowienia
Witch :)
:(

Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III