In Vitro Veritas?

1. Data: 2008-02-08 11:53:24

Temat: In Vitro Veritas?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zdrowie.onet.pl/1464492,2040,,,,prenatalne_za
uroczenie,styl_zycia.html

Tiaaaa, tak to jest z tymi plemnikami...

"(...)Niebezpieczeństwo polega na tym, że rodzeństwo nieświadome swojego
pokrewieństwa może wziąć ślub i mieć dzieci. Ich genetyczne podobieństwo
może mieć poważne konsekwencje zdrowotne.

- Rodzeństwo ma wspólną połowę genów, podobnie jak dziecko i rodzic - mówi
Steve Jones, profesor genetyki z University College London. - Dlatego z
posiadania dzieci przez brata i siostrę mogą wyniknąć identyczne problemy,
jak w przypadku potomstwa pary rodzic-dziecko. Nie ma wiele danych na temat
implikacji małżeństw między rodzeństwem, ale wiemy, że bez względu na to,
jaka jest w danym kraju śmiertelność wśród dzieci, w przypadku potomstwa
spłodzonego przez kuzynów rośnie ona dwukrotnie. W wypadku dzieci
rodzeństwa ryzyko musi być jeszcze wyższe. Wielu z nas ma recesywne geny
kodujące schorzenia, na przykład mukowiscydozę. W przypadku osoby
obciążonej takim genem, która ma dziecko z kuzynem, bratem, albo siostrą,
rośnie prawdopodobieństwo zachorowania i śmierci dziecka.

Zgodnie z obowiązującym prawem, osoby korzystające z plemników lub komórek
jajowych pochodzących od dawców nie mają obowiązku mówienia o tym dziecku,
ani odnotowania tego w akcie urodzenia. Osoby poczęte po kwietniu 2005 roku
z plemników lub komórek jajowych pochodzących od dawców, z chwilą
osiągnięcia dorosłości będą miały prawo poznać tożsamość biologicznych
rodziców, nie ma jednak obowiązku informowania ich, w jaki sposób zostały
poczęte.

Alton i inni sprzeciwiają się ustawie o ludzkim zapłodnieniu i embriologii
czekającej na uchwalenie przez parlament. Argumentują, że w epoce
sztucznych zapłodnień jest ważniejsze niż kiedykolwiek, żeby dzieci znały
swoją biologiczną przeszłość. - Konieczna jest większa jasność oficjalnych
danych - mówi Alton. - Chodzi o zapobieganie kazirodczym związkom, ale też
o zapobieganie chorobom genetycznym.(...)"

2. Data: 2008-02-08 12:50:17

Temat: Re: In Vitro Veritas?
Od: Arashito <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 12:53:24 +0100, Ikselka napisał(a):

Ta. Klekot! Nie na większego nieszczęścia niż
wioch tranwestyta i na dodatek plebaniany niedorozwój
interesuje który się nie tym co trzeba.
Świnie obrządzone ?
Krowy wydojone, a gnój uprzątnięty ?
To se teraz podziargaj serwetki

3. Data: 2008-02-08 13:41:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arashito" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> Ta. Klekot! Nie na większego nieszczęścia niż
> wioch tranwestyta i na dodatek plebaniany niedorozwój

Pozamiatane ulice od tela do tela? Nie, to za co ja ciebie tutaj znoszę?

4. Data: 2008-02-08 18:03:17

Od: Arashito <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 14:41:19 +0100, Panslavista napisał(a):

> Pozamiatane ulice od tela do tela? Nie, to za co ja ciebie tutaj znoszę?

Masz ulgowo.
Za dosiadanie żydła mógłbym ci mówić Panie.
Niestety jesteś też plebanianą cipą.
A głupek i katolik to dla mnie za równo.
Zapomniałeś juz wiary "ojców" kościelna włazidupo ?

5. Data: 2008-02-08 21:23:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz ulgowo.
> Za dosiadanie żydła mógłbym ci mówić Panie.
> Niestety jesteś też plebanianą cipą.
> A głupek i katolik to dla mnie za równo.
> Zapomniałeś juz wiary "ojców" kościelna włazidupo ?

Wy parchy zawsze macie fałszywe dane o mnie.

6. Data: 2008-02-09 19:31:53

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

> [...]
> pokrewieństwa może wziąć ślub i mieć dzieci. Ich genetyczne podobieństwo
> może mieć poważne konsekwencje zdrowotne.

Czyli co, lepiej z bratem/siostrą nie zaczynać ? :o/

zdar
j.obcy

7. Data: 2008-02-09 20:27:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 20:31:53 +0100, j.obcy napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

> Czyli co, lepiej z bratem/siostrą nie zaczynać ? :o/
>
> zdar
> j.obcy

Przeczytałeś artykuł, czy tak sobie pytasz?

8. Data: 2008-02-09 21:42:36

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

> Przeczytałeś artykuł, czy tak sobie pytasz?

" Zwracają uwagę na szacunki, według których w przypadku 10-30 procent
zwyczajnych urodzeń mąż lub stały partner matki nie jest prawdziwym ojcem
dziecka. "

:o)

Czyli w sumie to nie jest aż tak niebezpiezna sprawa - he, he.
A poza tym, czy wszyscy muszą zaraz mieć dzieci ?

Bo w sumie dlaczego ludzie się pobierają, dla dzieci,
czy dla siebie przede wszystkim, co, siostra ? :o/

zdar

j. obcy

9. Data: 2008-02-09 22:16:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 22:42:36 +0100, j.obcy napisał(a):

> [...]
>
> Bo w sumie dlaczego ludzie się pobierają, dla dzieci,
> czy dla siebie przede wszystkim, co, siostra ? :o/

Byłabym w tym momencie ostrożna z używaniem słowa "siostra" - no, ale masz
szczęście, nie jestem z probówki :-D
A co do przyczyny pobierania się - już tak to jest sprytnie urządzone, aby
się ludziom, wstrętnym egoistycznym istotom wydawało, że tylko dla siebie
się pobierają - a zegar biologiczny przyrody (do niej wszak należymy) sobie
tyka jak tykał od początku świata i wszystko dzieje się wg zamysłu Tego Tam
w Górze czy Innego Czynnika Wyższego Jaki Komu Pasuje Ale Zawsze Taki
Jest...
;-P

10. Data: 2008-02-09 22:47:19

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

> Byłabym w tym momencie ostrożna z używaniem słowa "siostra" - no, ale masz
> szczęście, nie jestem z probówki :-D

:o)

jesteś moją siostrą, bo jesteś istotą dobrej woli.
Wiem, co mówię, poznałem wielu ludzi...

> [...]
> tyka jak tykał od początku świata i wszystko dzieje się wg zamysłu Tego Tam
> w Górze czy Innego Czynnika Wyższego Jaki Komu Pasuje Ale Zawsze Taki

Ty to zmienisz, ja to zmienię, my to zmienimy, jeśli sobie pomożemy
całymi sobą :o) choć jesteśmy na to zbyt słabi, nic nie szkodzi...

Wchodzisz w to ?

zdar
j. obcy

Ps. W ostateczności się prawdziwie zaprzyjaźmy,
nawet jeśli nic nie zrobimy dla ludzi..., dla świadomości...,
to siebie nawzajem pocieszymy, to też w sumie niezły wyczyn :o)

Psycholog chętnie spogląda wstecz.
czy europedofil ma s u m i e n i e ?
módl się
co tobie