Indywidualne Programy Rehabilitacji

1. Data: 2005-05-14 19:33:42

Temat: Indywidualne Programy Rehabilitacji
Od: "EB " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nadzieję, że na grupę zaglądają osoby które będą wiedziały o co pytam
:).
Jak wykorzystujecie te 15% środków z ZFRON?
Czy wogóle je wykorzystujecie?

Pozdrawiam Ewa.

2. Data: 2005-05-15 18:45:20

Temat: Re: Indywidualne Programy Rehabilitacji
Od: "Sandi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie do końca wiem o co pytasz?...może coś więcej?...
pozdrawiam
Sandra

3. Data: 2005-05-18 11:26:38

Od: "EB" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandi <d...@i...pl> napisał(a):

> Ja nie do końca wiem o co pytasz?...może coś więcej?...
> pozdrawiam
> Sandra
>
> Użytkownik "EB " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

W zakładach chronionych tworzony jest zakładowy fundusz rehabilitacji w
tym 15% tych środków należy przeznaczyć na indywidualne programy
rehabilitacji, które mają zmniejszyć ograniczenia zawodowe wynikające z
rodzaju i stopnia niepełnosprawności. Opracowanie takiego programu i
monitorowanie go należy do komisji rehabilitacyjnej powołanej do tego celu.
Jednak z moich informacji wynika, że większość ZPCHR nie wykorzystuje tych
środków i "leżą" sobie na r-kach bankowych.
Pozdrawiam serdecznie Ewa.

4. Data: 2005-05-18 16:51:11

Od: Sokol <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2005 11:26:38 +0000 (UTC), EB napisał(a):

> [...]
> Jednak z moich informacji wynika, że większość ZPCHR nie wykorzystuje tych
> środków i "leżą" sobie na r-kach bankowych.

Wszystko się zgadza, bo nikt w Polsce nie wiem na co te pieniaze wydać, aby
być w zgodzie z prawem. Nie narazić się kontroli. Na każdym szkoleniu mówią
co innego.

--
Zdzisław Sokołowski

Armia Boga
wiosna czyli łowy otwarte ......
Dostałem dofinansowanie na handbika....
proteza uda- opinia
Drzwi balkonowe plastikowe zamykane na pilota dla osoby niepełnosprawnej ?