Informatyczne programy wspomagające medycyne

1. Data: 2002-12-03 21:01:59

Temat: Informatyczne programy wspomagające medycyne
Od: "Pavlo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał kontakt z podobnymi typami aplikacji internetowej i mógłby mi
podać linki lub jakieś informacje na ten temat. Znalazłem do tej pory
Transplant NET ale czy są jakieś inne tego typu aplikacje. Bardzo prosze o
informacje.

2. Data: 2002-12-03 23:46:52

Od: "Marcin Datura" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <asj63r$cq3$1@news.tpi.pl>, "Pavlo" <p...@g...pl> napisa?(a):

> Czy kto? mia? kontakt z podobnymi typami aplikacji internetowej i móg?by
> mi podaae linki lub jakie? informacje na ten temat. Znalaz?em do tej pory
> Transplant NET ale czy s? jakie? inne tego typu aplikacje. Bardzo prosze
> o informacje.
Koniecznie internetowe?
Jeden z bardziej znanych i dosc starych to MYCIN oparty o systemy
ekspertowe. Na podstawie wprowadzonych symptomow sugeruje jaka przyczyna.
Dotyczy chorob bakteryjnych bodaj, a dziala w oparciu o baze wiedzy zbudowana na
podstwie ekspertyz lekarzy - ekspertow dziedzinowych.

PS: z internetowych: Heatheon (logistyka, relacje: szpital-dostawca,
lekarz-pacjent), ale chyba nie to ujecie Cie interesuje ;)

pozdr.
dat

3. Data: 2002-12-04 09:52:59

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

np. system zdalnych konsultacji histopatologicznych Unii Przeciwrakowej pod
adresem:
http://pathoweb.charite.de/UICC-TPCC/default.asp
- tylko to jest wejscie do systemu, wiec raczaj informacje pod url-em:
http://www.uicc.org/programmes/detection/tpcc.shtml

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

4. Data: 2002-12-04 13:06:26

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pavlo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podać linki lub jakieś informacje na ten temat. Znalazłem do tej pory
> Transplant NET ale czy są jakieś inne tego typu aplikacje. Bardzo prosze o

http://www.madsci.com/ sa dostepne wersje demo programow (polecam Cardiac
Arrest).

5. Data: 2002-12-04 20:31:28

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Dec 2002 22:01:59 +0100, Pavlo <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> podać linki lub jakieś informacje na ten temat. Znalazłem do tej pory
> Transplant NET ale czy są jakieś inne tego typu aplikacje. Bardzo prosze o

Jeśli nie jesteś przywiązany do platformy to :

http://www.linuxdocs.org/HOWTOs/Medicine-HOWTO.html

living_english_structure

Niepokój
FIZJOTERAPIA - praca w europie