Inglot - błyszczyk Friut Fanstasy

1. Data: 2003-09-04 14:24:21

Temat: Inglot - błyszczyk Friut Fanstasy
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosnie moja milosc do Inglota. Z goracym uczuciem do cieni juz sie
oswoilam - Integrę lubie bardziej niz Burzujki.
Od paru miesiecy mam blyszczyk w pudeleczku (nr 5) jest twardy,
smaczny i pieknie wyglada na ustach, ale fizycznie bardziej czuje, ze
natluszcza niz nablyszcza.
Wczoraj kupilam blyszczyk Fruit Fantasy (nr 40). Bardziej zeby cos
kupic, niz zeby byl mi potrzebny. Naklada się cudownie, aksamitnie
(ten w pudeleczku - moim zdaniem - tepo). Usta bardzo dlugo pozosaja
blyszczace. Dotad uzywalam tylko Blyszczyku 3D Bourjois (dawal usta
"mokre" - FF Inglota daje blyszczace) i szminki L'Oreal Shine
Delicieux (mniej trwala, mniej nawilzajaca, mniej efektowna). To
wrazenia po jedenym uzyciu Fruit Fantasy, ale juz sie zakochalam.
Niespodziewanie, od pierwszego wejrzenia.

Basia w milosci do owocowej fantazji

PS Troche mnie irytuje zbyt owocowy zapach, ale w koncu owocowa
fantazja...

1. Data: 2003-09-04 14:27:16

Temat: Re: Inglot - błyszczyk Friut Fanstasy
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi napisał/a w news:bj7hse$q7q$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Rosnie moja milosc do Inglota. Z goracym uczuciem do cieni juz sie
> oswoilam - Integrę lubie bardziej niz Burzujki.

Inglot? Mniam:)
Dzisiaj kupiła w końcu cienie Integra nr 21. Śliczne ciepłe brązy. I
dwa aplikatory gratis.

--
mips

1. Data: 2003-09-04 19:09:24

Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ten blyszczyk jest w pudeleczku, czy ma jakis aplikator???

Pozdrawiam
nefre

1. Data: 2003-09-04 20:21:59

Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nefre" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ten blyszczyk jest w pudeleczku, czy ma jakis aplikator???

No wiec.... On jest w takim podluznym pojemniczku jak tusz do rzes,
tylko zamiast szczoteczki ma wyciorek ( cos takiego jak Burzuj 3D,
tylko wyciorek zamiast pedzelka). Lepiej opisac nie umiem...

Basia

1. Data: 2003-09-04 20:24:34

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> tylko wyciorek zamiast pedzelka). Lepiej opisac nie umiem...

Aplikator?

1. Data: 2003-09-04 21:06:18

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niespodziewanie, od pierwszego wejrzenia.
>
> Basia w milosci do owocowej fantazji
>
> PS Troche mnie irytuje zbyt owocowy zapach, ale w koncu owocowa
Ile kosztuje taki błyszczyk?
Dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2003-09-05 06:59:29

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aplikator?

Aplikator z gabeczka. Wyglada to tak samo jak przyrzad do czyszczenia fletu
w srodku, a ten do czyszczenia fletow nazywa sie WYCIOR (uwielbiam te nazwe
:))) ). Stad wyciorek.

Kruszyna
fanka wyciora
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-05 17:51:06

Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ile kosztuje taki błyszczyk?

Okolo 10 zl. Nie pamietam dokladnie, a wyrzucilam paragon.

Basia

1. Data: 2003-09-05 17:52:50

Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
czyszczenia fletu
> w srodku, a ten do czyszczenia fletow nazywa sie WYCIOR (uwielbiam

O to to to. Dzieki Kruszynka. Co filolog, to nie europeista ;)

Basia

1. Data: 2003-09-08 21:51:10

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości