Ingrediencje do kąpieli

1. Data: 2003-06-23 14:45:06

Temat: Ingrediencje do kąpieli
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki

co lubicie wlewać/wsypywać sobie do relaksującej kąpieli? Nie chodzi mi o
zwykłe płyny do kapieli, tylko o jakieś sole, olejki itp. Może możecie
polecić jakieś "cudeńka", które wyłowiłyście ze sklepów?

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-06-23 15:28:55

Temat: Re: Ingrediencje do kąpieli
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam czekoladowe perełki do kąpieli(tj. takie malutkie kuleczki) -
to zimą.
Latem te same kuleczki o zapachu melonowym.
Kupuje je w "Mydlarni".
Uwaga na kuleczki z Sephory: ich powłoka nie ulega rozpuszczeniu ,
tylko przykleja się do wanny (i trudno ją doszorować!)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-23 16:23:30

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga na kuleczki z Sephory: ich powłoka nie ulega rozpuszczeniu ,
> tylko przykleja się do wanny (i trudno ją doszorować!)

Łatwo się na nich poślizgnąć wstając z wanny!
Ale za to można sobie esencjonalny zapach powdychać z bliska... Swoją drogą
to one nie mają ciekawych właściwości poza aromaterapeutycznymi??
A z tej serii polecam różany zapach... tylko jedna kuleczka nie wystarczy na
kąpiel.. A sztuka jest po 2 pln.
A poza tym to przyłączam się do zapytanai o jakiś miły specyfik kąpielowy,
bo kulki mi się znudziły...

1. Data: 2003-06-23 16:44:38

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:

> [...]
> zwykłe płyny do kapieli, tylko o jakieś sole, olejki itp. Może możecie
> polecić jakieś "cudeńka", które wyłowiłyście ze sklepów?

Sense Philosophy - wszystko. "Babeczki" sa swietne, a ja ostatnio
uprawiam plyn gozdzikowo-mandarynkowy.

Saszetki do kapieli Dresdner Essenz - ziolowe, intensywne i bardzo
dobrze dzialajace, jedna saszetka starcza na dwa razy. Na zmeczone
miesnie i stres polecam sosne.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-23 19:41:50

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" napisał w wiadomości
> Saszetki do kapieli Dresdner Essenz - ziolowe, intensywne i bardzo
> dobrze dzialajace, jedna saszetka starcza na dwa razy. Na zmeczone
> miesnie i stres polecam sosne.

O właśnie, dziś po pracy zajrzałam do drogerii i nabyłam taką
saszetkę, tyle że z melisą i kozłkiem lekarskim-odprężająca, do
stosowania przed snem. Oglądałam też sól do kąpieli Oceanica-taką
zieloną, gruboziarnistą, w przezroczystej butli z serii home spa.
Zawiera m.in. wyciąg z ogórka. Ma działać rozluźniająco i odprężająco.
Apropos może ktoś stosował i i powie czy warto nabyć? A może ktoś coś
powie o innych specyfikach z serii home spa?

Pozdrawiam,
Pola

Książeczka czekowa YR
Dla zainteresowanych-oferta YR z torba i klapkami
Rossmann - co polecacie??
glam shine - rozczarowanie
kosmetyk dla pani po 50-ce